Håper du husket å fylle oljeMorti skrev:i dag har jeg bytta kasse og tatt med åge ut på et par runder i Lierbakkene
Fikk også besøk av Bjørk mens jeg holdt på, kooosli

Moderator: Moderatorer
Du er klar over at modifisering av vareveggen kan gjøre at bilen din ikke lenger oppfyller kravet til varebil kl 2? Da risikerer du å måtte betale full avgift hvis du blir stoppa! Skal være en viss lengde på varerommet.Ravenous skrev:i dag har jeg endelig blitt "ferdig" med sub i varevegg prosjektet mitt![]()
ja er klar over det, og har forhørt meg med BT som sa det ikke skal være noe problem med og få inn "statskassa"Ingvar N629 skrev:Du er klar over at modifisering av vareveggen kan gjøre at bilen din ikke lenger oppfyller kravet til varebil kl 2? Da risikerer du å måtte betale full avgift hvis du blir stoppa! Skal være en viss lengde på varerommet.Ravenous skrev:i dag har jeg endelig blitt "ferdig" med sub i varevegg prosjektet mitt![]()
varebiler
klasse 2 skal ha plass til en tenkt kasse med
lengde 140 cm, bredde 90 cm og høyde 105 cm.
Kult var det ja!Morti skrev:i dag har jeg bytta kasse og tatt med åge ut på et par runder i Lierbakkene
Fikk også besøk av Bjørk mens jeg holdt på, kooosli
hva skulle gått gærent så fort? det er jo på lang sikt ting tar skadeMorti skrev:I dag har jeg tappa tanken for den ekle forurensende 99 v power og fyllt på e85!
Har også vært på en fin mapperunde, ser ut til at dette funker kanon!