driver å styrer litt med det lokket i remhjul enden av motoren, har nå leita en god stund runt på forumet her men finner ikke noe svar,, mitt spørsmål er hva er forskjellen på 8v og 16v når det gjelder det lokket, har to 8v lokk og ett 16v lokk, det ene 8v lokket og 16v lokket ser veldig like ut, men er de det,
skal ha en 9000 motor inn i en 99 så lokkene må byttes pga dynamo,vannpumpe og servo, fikk ikke plass med multi reimen gitt men måtte jo prøve ble litt dårlig plass å sånn. men de lokka ja er de like eller ser det bare sånn ut??
lokk v reim hjul
Moderator: Moderatorer
- kenny n277
- 1,5 bar
- Innlegg: 470
- Registrert: 25 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: n 277
- Navn: Ken Roger Bjørgo
- Bil: SAAB 9-3 Turbo x sport combi
- Sted: Arendal
lokk v reim hjul
9-3 Turbo x SC 2008
9-3 turbo 1,8 SS 2003
99 GL (16v turbo) 1984 mod
900 turbo 2 dørs 1986 mod
900 2,1 i 3 dørs 1993 mod
Chevrolet captiva, 2006 mod
Volvo B9M (buss) 1990 mod
9-3 turbo 1,8 SS 2003
99 GL (16v turbo) 1984 mod
900 turbo 2 dørs 1986 mod
900 2,1 i 3 dørs 1993 mod
Chevrolet captiva, 2006 mod
Volvo B9M (buss) 1990 mod