Turbotrykk / hjullager 9000 2.3 Turbo
Moderator: Moderatorer
[quote="Hjelle, N6
Det også var noko eg tenkte på, bilen har fått nye demparar/fjører utan at det har vorte teke spissing (jada, slurv frå eigaren (broderen) si side), men på vinterdekka (Nokian Hakka II) var det ikkje like lydar, men eg er ikkje sikker på kor mykje brorsan har køyrt på sommardekk, eg merka det ihvertfall på min fysste tur med bilen etter dekkomlegget. Sommardekka er BTW Firestone Firehawk ettelleranna. Før det vert bestillt hjullager skal ihvertfall det sjekkast om det er hjullagera, eg skal vel kjenne slikk slark om en jekkar opp bilen og rullar på hjulet?
Men somsagt, ein hjulstillingskontroll skal ihvertfall takast.
Og eg gjentek, lyden er der heile tia, både rett fram og ved sving.[/quote]
Vinterdekkene mine hadde ikke støy, men når jeg la på splitter nye Nokian NRHi foran, så kom rumling/vibrasjon i venstre sving. Veldig merbart og fryktelig irriterende, mulig NRHi er ekstremt følsomme for korrekt spissing? Uansett jekk opp bilen på mistenkt side, start motor og sett i 5-gir sett fart på hjulet (bruk trykk jekk/fast underlag/eget ansvar osv..). Når du har god fart på hjulet, sett bilen i fri og slå av motoren. Gå ut og lytt til det roterende hjulet, da bør du kunne høre om det er mistenkelige lyder. Hvis hjulet roterer uten stygge lyder så styrker dette teorien om at spissingen er ute av justering, er dekket i tillegg slitt skjevt så er det nok tid for forstilligsjustering.
Det også var noko eg tenkte på, bilen har fått nye demparar/fjører utan at det har vorte teke spissing (jada, slurv frå eigaren (broderen) si side), men på vinterdekka (Nokian Hakka II) var det ikkje like lydar, men eg er ikkje sikker på kor mykje brorsan har køyrt på sommardekk, eg merka det ihvertfall på min fysste tur med bilen etter dekkomlegget. Sommardekka er BTW Firestone Firehawk ettelleranna. Før det vert bestillt hjullager skal ihvertfall det sjekkast om det er hjullagera, eg skal vel kjenne slikk slark om en jekkar opp bilen og rullar på hjulet?
Men somsagt, ein hjulstillingskontroll skal ihvertfall takast.
Og eg gjentek, lyden er der heile tia, både rett fram og ved sving.[/quote]
Vinterdekkene mine hadde ikke støy, men når jeg la på splitter nye Nokian NRHi foran, så kom rumling/vibrasjon i venstre sving. Veldig merbart og fryktelig irriterende, mulig NRHi er ekstremt følsomme for korrekt spissing? Uansett jekk opp bilen på mistenkt side, start motor og sett i 5-gir sett fart på hjulet (bruk trykk jekk/fast underlag/eget ansvar osv..). Når du har god fart på hjulet, sett bilen i fri og slå av motoren. Gå ut og lytt til det roterende hjulet, da bør du kunne høre om det er mistenkelige lyder. Hvis hjulet roterer uten stygge lyder så styrker dette teorien om at spissingen er ute av justering, er dekket i tillegg slitt skjevt så er det nok tid for forstilligsjustering.
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Er ikke ladetrykket litt lavere enn 1 bar på bilene med automat?
Er ganske sikker på at ladetrykket skal være 0.85....
Søk på STCS sitt forum, du finner det sikkert der.
Så lenge grunnladetrykket stemmer så skal du ikke justere trykket, det skal di/apc gjøre selv. Sjekk luftfilter, plugger og bensinfilter og gjør en adapsjon... det kan hjelpe.
Er ganske sikker på at ladetrykket skal være 0.85....
Søk på STCS sitt forum, du finner det sikkert der.
Så lenge grunnladetrykket stemmer så skal du ikke justere trykket, det skal di/apc gjøre selv. Sjekk luftfilter, plugger og bensinfilter og gjør en adapsjon... det kan hjelpe.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Hei, takk for monge innspel.
Har no vor ute å sjekka om navmutteren (ikkje navbolt som eg kom i skade for å skrive i tidligare innlegg) sat grei og det gjorde den (desverre?). Neste steg er som eg sa tidligare, sjekke om det er slark i lageret og få bilen på hjulstillingskontroll.
Men Freshmaker, kvifor akkurat ein M95?
TT: Grunnladetrykket er 0.4 ja, derfor lurte eg på det same sjølv.
Luftfilter og pluggar er skifta for ikkje so lenge sidan. Bensinfilteret, kvar sit det på 9k, det er vel ikkje under bilen vel? Får sjå om det vert tid til ein adapsjon, men det skulle då vere unødvendig synes eg. Får ta ein sjekk på luftfilter og pluggar, det kan no ha kome mykje drit i filteret, og pluggane kan då ha vore feil justerte ved montasje. Og om trykket er 0.85 org. på automat kan det då vere berre ein liten ting som dårlig feilter osv.
Har no vor ute å sjekka om navmutteren (ikkje navbolt som eg kom i skade for å skrive i tidligare innlegg) sat grei og det gjorde den (desverre?). Neste steg er som eg sa tidligare, sjekke om det er slark i lageret og få bilen på hjulstillingskontroll.
Men Freshmaker, kvifor akkurat ein M95?
TT: Grunnladetrykket er 0.4 ja, derfor lurte eg på det same sjølv.
Luftfilter og pluggar er skifta for ikkje so lenge sidan. Bensinfilteret, kvar sit det på 9k, det er vel ikkje under bilen vel? Får sjå om det vert tid til ein adapsjon, men det skulle då vere unødvendig synes eg. Får ta ein sjekk på luftfilter og pluggar, det kan no ha kome mykje drit i filteret, og pluggane kan då ha vore feil justerte ved montasje. Og om trykket er 0.85 org. på automat kan det då vere berre ein liten ting som dårlig feilter osv.
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Hei igjen.
Bensinfilteret sitter ved tanken/høyre bakhjul.
Husk å montere R-plugger når bilen har di-kasett, helst NGK
BCPR7ES-11 (11-tallet betyr bare at stift-gapet er ferdigjustert).
Har også vært borti at man kan ha en liten feil på di-kassetten som gjør at bilen går litt dårligere (selv om man ikke merker noe fusking).
Skal sjekke i verkstedboka om ladetrykk når jeg kommer hjem.
Lykke til med feilsøkingen!
Bensinfilteret sitter ved tanken/høyre bakhjul.
Husk å montere R-plugger når bilen har di-kasett, helst NGK
BCPR7ES-11 (11-tallet betyr bare at stift-gapet er ferdigjustert).
Har også vært borti at man kan ha en liten feil på di-kassetten som gjør at bilen går litt dårligere (selv om man ikke merker noe fusking).
Skal sjekke i verkstedboka om ladetrykk når jeg kommer hjem.
Lykke til med feilsøkingen!
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Hjelle: Har kommet i samme skade om navmutteren
..
M95 pga. potensiale.. I 94 kom det ny motorstyring som er lettere å trimme, og hvis den er registrert før 1.1.96 er det relativt billig å registrere med mer effekt hos biltilsynet.. Der koster det da bare vanlig omregistreringsavgift, som ikke er stor på så gamle biler..
Btw skal jeg nok skifte hjullager i kveld og det kommer beskrivelse/egne bilder i morgen..
MVH
Freshmaker

M95 pga. potensiale.. I 94 kom det ny motorstyring som er lettere å trimme, og hvis den er registrert før 1.1.96 er det relativt billig å registrere med mer effekt hos biltilsynet.. Der koster det da bare vanlig omregistreringsavgift, som ikke er stor på så gamle biler..
Btw skal jeg nok skifte hjullager i kveld og det kommer beskrivelse/egne bilder i morgen..
MVH
Freshmaker
Styrer med DAB og AUX
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Hei igjen!
Tror ikke trykket er så aller verst jeg....
Iflg verkstedhåndboka så skal en 2.3t aut ha 0.4 i grunnladetrykk
og 0.77 bar ved 2700 rpm
Automatbilene har lavere dreiemoment enn manuell 296 nm istedet for 323 nm.
Mvh Tor
Tror ikke trykket er så aller verst jeg....
Iflg verkstedhåndboka så skal en 2.3t aut ha 0.4 i grunnladetrykk
og 0.77 bar ved 2700 rpm
Automatbilene har lavere dreiemoment enn manuell 296 nm istedet for 323 nm.
Mvh Tor
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
TT: Ser man det ja. Då skal då det meste vere iorden då.
Skal uansett bytte få eigaren til å bytte bensinfilter, det gjer seg uansett når bilen snart har rulla 200kkm. "Frykta" det låg under bilen, ein kjapp kik i Haynes avslørte av det gjorde det på "seinare årsmodellar", og når det ikkje var noko som ligna i motorrom so...
Har heldigvis tilgong på grav evt. lyftebukk, so det skal nok gå bra sjølv om saken er under bilen.
Pluggane er naturligvis den rette typa (NGK R-pluggar), og DI-kasett trur eg var bytta før broderen kjøpte bilen, ihvertfall har DI kasetten ein nyare produksjonsdato enn bilen.
Takker for faktaopplysningar.
Suget vert BTW større og større etter v.handbok til 900-en, kvar fikk du taki dine for 9k?
Freshmaker: Når du vil trimme lovlig forstår eg godt kvifor du vil ha ein M95. For det er då noko som heiter at ein modell er på sitt beste når den vert utsifta, og det trur eg ligg noko i, ihvertfall om eg skal ha meg ein bruks-900 vert det nok ein som er so ny som mulig dvs. M93. Du kan då kike på M96 også BTW, då det kan vere nokre som er reg. før 1.1.96.
Skal uansett bytte få eigaren til å bytte bensinfilter, det gjer seg uansett når bilen snart har rulla 200kkm. "Frykta" det låg under bilen, ein kjapp kik i Haynes avslørte av det gjorde det på "seinare årsmodellar", og når det ikkje var noko som ligna i motorrom so...

Pluggane er naturligvis den rette typa (NGK R-pluggar), og DI-kasett trur eg var bytta før broderen kjøpte bilen, ihvertfall har DI kasetten ein nyare produksjonsdato enn bilen.
Takker for faktaopplysningar.
Suget vert BTW større og større etter v.handbok til 900-en, kvar fikk du taki dine for 9k?
Freshmaker: Når du vil trimme lovlig forstår eg godt kvifor du vil ha ein M95. For det er då noko som heiter at ein modell er på sitt beste når den vert utsifta, og det trur eg ligg noko i, ihvertfall om eg skal ha meg ein bruks-900 vert det nok ein som er so ny som mulig dvs. M93. Du kan då kike på M96 også BTW, då det kan vere nokre som er reg. før 1.1.96.
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Hjelle: Ja, det går på registreringsdato.. Synes det må være lovlig dte jeg driver med, sett litt ulovlige som er krasjet, og fått problemer med purk og forsikring... Men btw, hjullager er ikke så lett som noen ville ha det til..... Har slitt med mitt, grodd i de 4 skruene som fester navet til bilen for å si det sånn.. Den med 4 "armer".. Jeg måtte ned med hele opphenget fremme og foreta en nødløsning på festet.,..
MVH
Freshmaker
MVH
Freshmaker
Styrer med DAB og AUX