oppdaget snedig bulk på 9-5'an

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Frode N073
MAX BOOST
Medlemsnummer: N073
Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
Sted: Sola

Re: oppdaget snedig bulk på 9-5'an

Legg inn av Frode N073 » 02 apr 2008, 13:21

Macgeier skrev:Hva er det rett på innsiden av døra da?
Mulig noen har "kommet borti" dørplata og trykket den inn mot "noe" inni døra som har gitt utoverbulk, etterpå har platen gått ut igjen med kun utoverbulken som synlig bevis?
På det første bilde synes jeg å se sporet av "noe" som har scratchet innom døra, går fra den ene sida via det området du har tørket av og over på andre sida. En myk støfanger som har seilet forbi?

Bilde
var og fekk taksert skaden i dag, og han som takserte meinte på at det var hærverk. altså någen som f.eks (unger?) har spent inn dørsiå. rett bak kulen e stålbjelken. dette gjelde begge bakdørene desverre. kostnaden havne på 14+ lappa :evil:

sjekka detta opp med forsikringsselskapet og fekk dagens andre sjokk. forsikringå på begge bilane + huset ansåg de som opphørt f.o.m. 13./3-08 pga manglande betaling :shock: og detta uten å gi beskjed te meg :evil:
itte møye fram og tilbake har det ordna seg, heldigvis, itte mange tima i tlf. viste seg at det va ein glitsch i banken. detta sko gå på autotrekk men har ikkje gjort det. men forsikringsselskapet har ikkje fulgt rutinane de hellår. idiotane!
men uansett så burde eg få beskjed med tanke på at eg har kjørt rondt uten forsikring. tenk om eg hadde kjørt på någen. (GRØSS!) ellår huset brant ner :shock:

men uansett så ser det foreløpig ut som det blir ein forsikringssak. ut i fra det som hu konne se så måtte skaden ver mer enn 10000,- for at det sko lønna seg. og det e'an jo.
vente på ein tlf fra de før eg tar den avgjørelsen.
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil :twisted: Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel) :lol:
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt

Svar