Men fannt ut idag at LMM min var full i olje.. så, fikk renset denne litt og merket en god forbedring. La også merke til at alle rør koblinger til turbo,lmm,ic osv var ganske morkne og dårlige. Så må prøve å få byttet disse ut.
Tror vakumslangen til oljeutluftingen har vært gåen ganske lenge.. så når eg plutselig satt på en freash en, så dro den veldig masse grums,slam og annen kloakk rett ned i luftsystemet.. kansje mer en innsuget klarte kvitte seg meg.. virker iallefall slik... men det forblir en teori.. så vertfall veldig mye oljerester og slam inni rørene,innløpet til turbo og i LMM. Så noe har hatt fest der inni..det er det liten tvil om.
Ellers har jeg kjøpt meg en real resirkuleringsventil. Så gleder meg til å få alt som det skal der å se om det ikke blir bedre.
Siden endel av dere her inne har anbefalt meg å sette dette på.. å ikke kjøre med blenda slange:p
Skal en tur til Frode å sjekke tenningen litt grundig også.. så, er jo på god vei:)
Start problem!! Vakumtull? Need help!!
Moderator: Moderatorer
- thrust_vectoring
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 39
- Registrert: 09 jan 2009, 20:25
- Navn: Bjørnar Andrè Fonn
- Bil: Saab 900 T16, 9-5 est. Vector
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Re: Start problem!! Vakumtull? Need help!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1985 Saab 900 T16 (prosjekt) -Stage2-
2003 9-5 Estate Vector 2.0t -BSR Stage1-
2010 Polo Highline TDI (til regnskapsf...sekret.. Samboer)
1985 Saab 900 T16 (prosjekt) -Stage2-
2003 9-5 Estate Vector 2.0t -BSR Stage1-
2010 Polo Highline TDI (til regnskapsf...sekret.. Samboer)