- Etterspørselen etter Saab-biler har økt etter at avtalen mellom Spyker og GM ble klar, sier Jonny Schmidt, eier og administrerende direktør ved bilforretningen Järna Bilcentrum, til DN.
Sendte en lang mail til han, er lei slike folk som tror de kan alt om et emne bare fordi det har vært mye snakk om det i media...
Bildet borte
Sånne som han er bare ute etter å skade SAABs omdømme! Han er en typisk fjott som bruker personlige meninger i stedet for kunnskap! HAN tror ikke at SAAB vil overleve, men la oss nå se hva som skjer Lenge leve SAAB!
Sist redigert av Torkil_N1282 den 08 feb 2010, 11:34, redigert 2 ganger totalt.
Saab 9-5 2004 2.0t aut Vector estate
Volvo S60 2013 D2 R-design Volvo V60 2013 D2
Saab 9000 2.0t 1996[/i] Saab 9-3 ss 1.8 2004 Saab 900s 2.0 1997
Anthonsen Performance[right]Donate[/right] O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
Lånegarantiene skal bane veien for et lån fra Den europeiske investeringsbanken.
Ifølge EU-kommisjonen utgjør statlig støtte 82,8 prosent av den svenske regjeringens lånegarantier, mens resten gis på markedsmessige vilkår og behøver derfor ikke kommisjonens godkjennelse.
Den artikkelen der var skrevet på en slik måte at jeg ikke gadd lese hva som står... Store bokstaver for hvert lille avsnitt nedover hele sia... Til og meg jeg skulle klart bedre enn det der.
1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI
Fikk svar fra gauder'n, bare beviser at han er på ukjent territorium:
Hei Andrew
Fint med tilbakemelding.
Det er klart at jeg spekulerer, da det ikke er mulig å vite hvordan dette går.
Samtidig mener jeg at mye av det som har vært sagt om Spykers inntreden ikke har vært helt balansert.
En så liten produsent må man vel anta har begrenset med penger, og det er en svært kostbar prosess å lansere en ny bil.
Jeg er veldig enig med det skriver til sist, og det er virkelig synd å se hvordan GM har forvaltet Saab.
Det er helt klart plass til Saab, som det er med Alfa Romeo, og det blir veldig spennende å se om Saab og Spyker klarer å få dette til.
Er litt usikker på Spykers motivasjon bak det hele, håper den er redelig.
Med vennlig hilsen
Morten Abrahamsen i E24
EDIT: Trykkleif rettet
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… That’s what gets you." -Jeremy Clarkson