Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
Endre88 N1527
- 1,5 bar

- Innlegg: 477
- Registrert: 04 mai 2008, 10:34
- Medlemsnummer: N1527
- Navn: Endre Listhaug
- Bil: SAAB 9000cc
- Sted: Måløy
Legg inn
av Endre88 N1527 » 31 mar 2010, 13:45
Eg har en 05 modell 93Vector 1,8 bensin som eg muligens skal kjøpe
Ja eg veit at der e masse pluss med den, men ka som trekke ned utenom liten motor??
Den har gått 60k so håpa at de blir lenge til eg må bytte nåke på den

M93 SAAB 9000cc 2,0- go bilen=)
M89 SAAB 9000cc 2,0-Delebil;) -Vraka
M91 Subaru legacy 1,8gl-kræsja, fiksa og solgt:)
-
Børre N17
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
-
Kontakt:
Legg inn
av Børre N17 » 31 mar 2010, 20:20
1,8i eller 1,8turbo? Om det er en turbo så husk at 1,8t egentlig er en 2,0liter.

-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
-
Endre88 N1527
- 1,5 bar

- Innlegg: 477
- Registrert: 04 mai 2008, 10:34
- Medlemsnummer: N1527
- Navn: Endre Listhaug
- Bil: SAAB 9000cc
- Sted: Måløy
Legg inn
av Endre88 N1527 » 31 mar 2010, 22:47
Desverre uten turbo

M93 SAAB 9000cc 2,0- go bilen=)
M89 SAAB 9000cc 2,0-Delebil;) -Vraka
M91 Subaru legacy 1,8gl-kræsja, fiksa og solgt:)
-
Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Legg inn
av Tor N12 » 31 mar 2010, 22:53
Hva koster den da?
Er det ikke bedre å kjøpe seg en godt holdt turbomodell? De har jo kommet ned i virkelig overkommelige priser også i det siste.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
Børre N17
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
-
Kontakt:
Legg inn
av Børre N17 » 31 mar 2010, 23:36
Og 1,8i er vel en Opel-motor? Ville nok heller kjøpt 9-3 som enten har bensinturbo eller 1,9TID/TIDS, mye å velge i der nå.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
-
Mats900R
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
Legg inn
av Mats900R » 01 apr 2010, 01:03
1,8i er utrolig kjedelig ja..men de virker, har alldrig hørt om problemer med den motoren
Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln
-
Endre88 N1527
- 1,5 bar

- Innlegg: 477
- Registrert: 04 mai 2008, 10:34
- Medlemsnummer: N1527
- Navn: Endre Listhaug
- Bil: SAAB 9000cc
- Sted: Måløy
Legg inn
av Endre88 N1527 » 01 apr 2010, 11:41
160k
Turbo e veldi gøy men kan og vere veldi dyrt

M93 SAAB 9000cc 2,0- go bilen=)
M89 SAAB 9000cc 2,0-Delebil;) -Vraka
M91 Subaru legacy 1,8gl-kræsja, fiksa og solgt:)
-
Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Innlegg: 2038
- Registrert: 18 jan 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Legg inn
av Aleks-ander_N948 » 01 apr 2010, 12:07
Måløy Saab du skal kjøpe eller?

Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
-
lie_N509
- Overload!!!
- Innlegg: 1005
- Registrert: 12 jul 2005, 01:00
- Bil: 9-3ss 04'
Legg inn
av lie_N509 » 01 apr 2010, 12:08
Du får da mange turbovarianter for 160 000

04' 9-3ss 1.8t
-
Endre88 N1527
- 1,5 bar

- Innlegg: 477
- Registrert: 04 mai 2008, 10:34
- Medlemsnummer: N1527
- Navn: Endre Listhaug
- Bil: SAAB 9000cc
- Sted: Måløy
Legg inn
av Endre88 N1527 » 01 apr 2010, 12:35
lie_N509 skrev:Du får da mange turbovarianter for 160 000

Ja, men ikkje med so lav Km stand
Ja alex

M93 SAAB 9000cc 2,0- go bilen=)
M89 SAAB 9000cc 2,0-Delebil;) -Vraka
M91 Subaru legacy 1,8gl-kræsja, fiksa og solgt:)
-
lie_N509
- Overload!!!
- Innlegg: 1005
- Registrert: 12 jul 2005, 01:00
- Bil: 9-3ss 04'
Legg inn
av lie_N509 » 01 apr 2010, 16:48
Ikke langt unna!
04' 9-3ss 1.8t
-
Mats900R
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
Legg inn
av Mats900R » 01 apr 2010, 19:44
hva med denne feks?
noe høyere km stand riktignokk, men tenk på at du får en mye gøyere bil!
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21626637
3mnd bruktbil garanti også
Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln
-
Rambraut N1491
- MAX BOOST
- Innlegg: 2068
- Registrert: 16 jun 2008, 14:50
- Navn: Martin Rambraut
- Bil: 2007 BMW 525da
- Sted: Hovin i Gauldal
Legg inn
av Rambraut N1491 » 01 apr 2010, 20:47
1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI
-
Trond_
- 1,5 bar

- Innlegg: 371
- Registrert: 24 jan 2008, 00:10
- Navn: Trond
- Bil: 9-5SE/9000 cse Jub 97 mod
- Sted: Måløy
Legg inn
av Trond_ » 02 apr 2010, 02:48
mmm...er vel ng9-3 han skal ha..

-
Endre88 N1527
- 1,5 bar

- Innlegg: 477
- Registrert: 04 mai 2008, 10:34
- Medlemsnummer: N1527
- Navn: Endre Listhaug
- Bil: SAAB 9000cc
- Sted: Måløy
Legg inn
av Endre88 N1527 » 02 apr 2010, 10:40
Har sett litt på dinna og ja

Men har ikkje heilt bestemt meg sjøl endå
Går nokk for Ng 93 ja

M93 SAAB 9000cc 2,0- go bilen=)
M89 SAAB 9000cc 2,0-Delebil;) -Vraka
M91 Subaru legacy 1,8gl-kræsja, fiksa og solgt:)