Dekaltrim?

Jaja, blei sideveis....mobilbilde...
Moderator: Moderatorer
Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: NKF726
Fabrikat: SAAB 9-5 VECTOR SPORTCOM
Färg: LGUL Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2006 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: YS3EF55W563524890
Typgodkännandenummer: e4*2001/116*0096*01
Typgodkännandedatum: 2006-03-09
Senaste EU-regbevis del 1: 2009-06-05
Senaste EU-regbevis del 2: 2009-06-05
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
(...)
Tekniska data
Motornummer:
Kaross: Stationsvagn kombivagn (AC)
Karosserikod särskilda ändamål:
Slagvolym, cm3: 1910
Växellåda: MANUELL
Drivmedel 1: DIESEL
Motoreffekt, kw: 110,0
Effektnorm: EG
Max hastighet, km/h: 205,0
Ljudnivå DB, vid körning: 73
Ljudnivå DB, stillastående: 78
Bränsleförbrukning, blandad körning: 6,8 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 blandad körning: 184,0 G/KM
Bränsleförbrukning, landsvägskörning: 5,6 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 landsvägskörning: 151,0 G/KM
Bränsleförbrukning, stadskörning: 9,0 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 stadskörning: 241,0 G/KM
Röktäthet, M-1: 0,5000
Kolmonoxid, CO: 0,2010 G/KM
Kväveoxider, NOX: 0,1750 G/KM
Kolväten och kväveoxider, THC + NOX: 0,2000 G/KM
Partiklar: 0,0000 G/KM
Børre N17 skrev:Zzzzzzzzzzz......
Jim S. N1578 skrev:Er slike kommentarer som gjør at en mister lysten til å bidra på forumet...
Brukte noen minutter på å enkelt å forklare at en dieselbil ikke kan gå på hydrogen og hvorfor det er umulig. At noen synes det er trøttende lesestoff. So WhatBedre å holde slikt for seg selv etter min mening...