Andrew N1328 skrev:
- Sjåføren bremset ned i svingen, kjørte sakte forbi de hengende skiltene med "max 2,3m" (som må ha nådd ned til førerhuset) før han ga gass. Som forventet smalt det og der satt han, skriver tipseren som spør om sjåføren var våken.
http://www.nettavisen.no/nyheter/article3008503.ece
Når det fysst skal gjerast, gjer det skikkilig.
Gamlebilen min før eg overtok den, slik går det når selskapet leiger inn folk på bilane når den faste sjåføren har fri.
Å prøve seg på en undergong som var skilta 3.8m med bil som var 4.25m er aldri noken slager...
Men på den positive sida, når eg overtok bilen stod det nytt skap på den
edit: Til sjåføren sitt forsvar på den opprinnelige saken, kan hende det har gått fritt den fysste biten, derpå tunellen har vorte lavare til lengre han kom innover. Har sjølv vore ute for eit par slike tilfelle, huskar spesiellt ein gong eg køyrde gamle E16 forbi Vaksdal for dei som er kjent der. Der er en tunell som er skilta 3.8, med køyredoning som var 4.25 var sjølvsagt vidare ferd uaktuellt, men kunden som skulle ha varene hadde en lasermålesak. Den fysste halvdelen av tunellen var det ca. 4.3 frihøgd, men midt inne i tunellen var vi nede på ca. 4.15, ergo var vidare ferd uaktuell.