Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Gizmosis
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 66
- Registrert: 31 jan 2005, 01:00
- Sted: Kjøpsvik , Nordland , Gøteborg Sverige
Legg inn
av Gizmosis » 21 apr 2005, 18:36
hei ..sitter å ser inni apc boksen, tenkte å stille litt på turbotrykket
men ser ikke hva som er hva...har skjønt det der med F, P og K , men det står ikke inni boksen min

, er to blå og en gul , står bare P1 P2 og P3 , noen som kan fortelle meg hva som er hva ??
Ronny N406
1986' Saab 900 T8 (Skrotet )
2001' Saab 9-5 2.3T (solgt

)
-
Gizmosis
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 66
- Registrert: 31 jan 2005, 01:00
- Sted: Kjøpsvik , Nordland , Gøteborg Sverige
Legg inn
av Gizmosis » 21 apr 2005, 20:56
haha fant ut hva som var hva , ved å måle de potene, fant ett skjema hva de skulle være orginalt

Ronny N406
1986' Saab 900 T8 (Skrotet )
2001' Saab 9-5 2.3T (solgt

)
-
Griffin N430
- 2.0 bar

- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
Legg inn
av Griffin N430 » 22 apr 2005, 12:54
Gizmosis skrev:haha fant ut hva som var hva , ved å måle de potene, fant ett skjema hva de skulle være orginalt

Ja, hva er det som er P01, P02 og P03?? Greit å vite når man skal begynne å justere APC`n!!

-
Gizmosis
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 66
- Registrert: 31 jan 2005, 01:00
- Sted: Kjøpsvik , Nordland , Gøteborg Sverige
Legg inn
av Gizmosis » 22 apr 2005, 13:25
Griffin skrev:Gizmosis skrev:haha fant ut hva som var hva , ved å måle de potene, fant ett skjema hva de skulle være orginalt

Ja, hva er det som er P01, P02 og P03?? Greit å vite når man skal begynne å justere APC`n!!

P01 er P P02 er F , og P03 er K , etter det jeg fant ut

Ronny N406
1986' Saab 900 T8 (Skrotet )
2001' Saab 9-5 2.3T (solgt

)
-
Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
-
Kontakt:
Legg inn
av Mortimer-N18 » 22 apr 2005, 15:12
Det står F,P og K på hullene du trer skujernet igjennom for å justere. Sjekk der før du justerer så du ikke justerer på K ved en tilfeldighet... Det er ikke lurt å justere K-Poten..
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
-
Gizmosis
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 66
- Registrert: 31 jan 2005, 01:00
- Sted: Kjøpsvik , Nordland , Gøteborg Sverige
Legg inn
av Gizmosis » 22 apr 2005, 15:47
Mortimer skrev:Det står F,P og K på hullene du trer skujernet igjennom for å justere. Sjekk der før du justerer så du ikke justerer på K ved en tilfeldighet... Det er ikke lurt å justere K-Poten..
ups der hadde jeg ikke sett

men jeg hadde rett uansett

Ronny N406
1986' Saab 900 T8 (Skrotet )
2001' Saab 9-5 2.3T (solgt

)
-
Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
-
Kontakt:
Legg inn
av Mortimer-N18 » 22 apr 2005, 17:50
Det er bra

Greit å dobbelsjekke. En annen ting å se det på er at det ene potmeteret som står litt lengre unna er K-poten. De som står tett er F og P.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18