Har du også testet å sette tilbake de gamle? Hjalp det isåfall?antunez skrev:tydeligvis mange med samme tullet, vi får høre med speedparts....

Moderator: Moderatorer
Har du noen sitater fra det saabhuset sa? Så og si alt Speedparts selger er jo fra scantech og det er jo dem som lager ganske mye av orginaldelene til saab. (Har jeg hørt, kan ikke dokumentere det da)daytonabeach skrev:Var på saab huset i oslo idag og snakket med en av gamle gutta som vet hva de driver med, etter den praten skal jeg aldri kjøpe mer motortekniske deler på SP, sikkert hyggelige karer de på Kjeller, men det de selger holder ikke mål med disse sære turboene vi har, med tanke på at ting skal fungere optimalt, fikk en lang, fin og begrunnet leksjon av Saab huset på det i dag.
Vel vel, håper jeg får igjen penger for feil kabler, plugger, billig fordelerlokk og rotor, og ikke en tilgodelapp, for jeg vet ikke når jeg kommer til å få brukt for den.
Nå er jeg kanskje litt provserende her, men saken er at jeg føler meg lurt når en viss butikk fremstår som eksperter på området og ikke leverer skikkelige varer.... Erstattet nytt origianlt Bosh lokk og rotor med de nye delene jeg fikk av sp igår, bare det gav meg ca 20% merkart bedre drag i bilen, og enda har jeg ikke byttet til originale kvalitetsplugger, de produseres nemlig i to varianter, en billig versj som er produsert i frankrike, og en kvalitetsversj som er prod i japan, synes det er riktig av meg å legge ut denne info... det er absolut ikke ment som noe drittslenging, men noe alle bør vite siden det er en del entusiaster her, noen vet det sikkert allerede, men har ikke ønsket å nevne det av ulike grunner![]()
Floor it!