Er helt enig med deg. Saab må bare bli mer lønnsomt ellers kan vi bare si forvell til Saab. Når Saab blir mer lønnsomt igjen vil jeg tro Trollhättan for mer de skulle sakt under utviklingen av nye modeller, men de har vel hatt en del å si her også? mer enn i 9-2x i alle fall.Kongpetrus skrev:Velkommer denne:-) Det er jo forskjell på og/ng saab også da...
Mere penger inn til konsernet re jo godt for oss også.
Nye 9-7x
Moderator: Moderatorer
- Øystein Strøm N141
- 2.0 bar
- Innlegg: 666
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 141
- Navn: Øystein Strøm
- Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
- Sted: Råde
Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
http://www.garaget.org/?car=80395
http://www.garaget.org/?car=80395
- Christian N076
- 0.7 bar
- Innlegg: 116
- Registrert: 21 apr 2003, 01:00
- Sted: 1406 SKI
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Grunnen til denne utvatna SUV-en er ein undersøkelse i USA som seier at monge av kundane som går vekk frå SAAB går over til ein SUV. Og då må SAAB følge på med ein modell dei også. Ok, kanskje ikkje beste måten å gjere det på å sette litt ny plåt osv. på ein annan modell i konsernet, men ei billig løysing som kanskje gir mynt i kassa. Om modellen vert vellykka (gjeld vel 9-2X også) skal visstnok SAAB iflg. rykter som eg har høyrt SAABifisere bilane meir.
Men eg har inntrykk av at denne bilen vil ikkje SAAB "lansere" heilt enno, eg har tilgong på SAAB Media sine sider og der kjem ikkje bilda opp sjølv ved søk på bilde-id, og på artikklar relaterte til 9-7x er det berre ei skisse som kjem opp.
Designmessig synes eg omtrent det same som sist bil som vart relansert (9-2x), fronten er grei, sida er inntil ei viss grad OK, men hekken er ikkje SAAB, det er noko som ikkje stemmer der.
Men ang.særpreget til SAAB, hust no på at sjefane på design er faktisk headhunta ifrå andre selskap på dei nyare bilane, på dei rette bilane (mao siste rette bil er og900) var det om eg ikkje huskar heilt feil folk som har hatt SAAB sidan oppstarten som streka hovudstreka.
Ikkje dermed sagt at designarane no er dårligare, men det er nok ei naturlig utvatning som skjer. SAAB-andan vert kanskje svakare etterkvart, kanskje burde dei få fleire idear av nokon som tenkjer SAAB 24 timar i døgnet? Kor monge av dagens designarar hadde stillt opp på fritia og bygt prototyp trur dokke?
Men eg har inntrykk av at denne bilen vil ikkje SAAB "lansere" heilt enno, eg har tilgong på SAAB Media sine sider og der kjem ikkje bilda opp sjølv ved søk på bilde-id, og på artikklar relaterte til 9-7x er det berre ei skisse som kjem opp.
Designmessig synes eg omtrent det same som sist bil som vart relansert (9-2x), fronten er grei, sida er inntil ei viss grad OK, men hekken er ikkje SAAB, det er noko som ikkje stemmer der.
Men ang.særpreget til SAAB, hust no på at sjefane på design er faktisk headhunta ifrå andre selskap på dei nyare bilane, på dei rette bilane (mao siste rette bil er og900) var det om eg ikkje huskar heilt feil folk som har hatt SAAB sidan oppstarten som streka hovudstreka.
Ikkje dermed sagt at designarane no er dårligare, men det er nok ei naturlig utvatning som skjer. SAAB-andan vert kanskje svakare etterkvart, kanskje burde dei få fleire idear av nokon som tenkjer SAAB 24 timar i døgnet? Kor monge av dagens designarar hadde stillt opp på fritia og bygt prototyp trur dokke?
- Christian N076
- 0.7 bar
- Innlegg: 116
- Registrert: 21 apr 2003, 01:00
- Sted: 1406 SKI
Interessante tanker Hjelle, men jeg er redd at konsernavgjørelser har mer å si for veksten i modellbredden enn den enkelte designer har.
Poenget med å legge SAAB inn i GM er jo nettopp å dele plattformer mellom merkene, og dermed spare utviklingskostnader.
Det mest groteske eksemplet er jo Jaguar X-type, som er en Ford Mondeo. Jag med forhjulstrekk! Hallo! Er det noen som har sovet gjennom hele timen? Designerne til Jag nektet visst plent, men de kunne akseptere en 4X4-løsning. Denne ble implementert (første Jag ever), men selvsagt kom det en budget-modell når salget ikke var som prognostisert...... Dette er hva jeg kaller brand erosion. Når en X-type ikke gir en Jag-feeling, hvorfor skal en vente det av en XK?
Jamfør; Dersom du er vant til å daffe rundt i en topptung mykfjæret 97x, hva vil du da vente av en 93 SS Aero?
Poenget med å legge SAAB inn i GM er jo nettopp å dele plattformer mellom merkene, og dermed spare utviklingskostnader.
Det mest groteske eksemplet er jo Jaguar X-type, som er en Ford Mondeo. Jag med forhjulstrekk! Hallo! Er det noen som har sovet gjennom hele timen? Designerne til Jag nektet visst plent, men de kunne akseptere en 4X4-løsning. Denne ble implementert (første Jag ever), men selvsagt kom det en budget-modell når salget ikke var som prognostisert...... Dette er hva jeg kaller brand erosion. Når en X-type ikke gir en Jag-feeling, hvorfor skal en vente det av en XK?
Jamfør; Dersom du er vant til å daffe rundt i en topptung mykfjæret 97x, hva vil du da vente av en 93 SS Aero?
Christian N076.
2002 95 Vector
2002 95 Vector
- Øystein Strøm N141
- 2.0 bar
- Innlegg: 666
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 141
- Navn: Øystein Strøm
- Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
- Sted: Råde
Er ikke sikkert det er meningen at det skal være tilgang til bildene enda heller siden du ikke finner dem.Hjelle, N6 skrev:Grunnen til denne utvatna SUV-en er ein undersøkelse i USA som seier at monge av kundane som går vekk frå SAAB går over til ein SUV. Og då må SAAB følge på med ein modell dei også. Ok, kanskje ikkje beste måten å gjere det på å sette litt ny plåt osv. på ein annan modell i konsernet, men ei billig løysing som kanskje gir mynt i kassa. Om modellen vert vellykka (gjeld vel 9-2X også) skal visstnok SAAB iflg. rykter som eg har høyrt SAABifisere bilane meir.
Men eg har inntrykk av at denne bilen vil ikkje SAAB "lansere" heilt enno, eg har tilgong på SAAB Media sine sider og der kjem ikkje bilda opp sjølv ved søk på bilde-id, og på artikklar relaterte til 9-7x er det berre ei skisse som kjem opp.
Designmessig synes eg omtrent det same som sist bil som vart relansert (9-2x), fronten er grei, sida er inntil ei viss grad OK, men hekken er ikkje SAAB, det er noko som ikkje stemmer der.
Men ang.særpreget til SAAB, hust no på at sjefane på design er faktisk headhunta ifrå andre selskap på dei nyare bilane, på dei rette bilane (mao siste rette bil er og900) var det om eg ikkje huskar heilt feil folk som har hatt SAAB sidan oppstarten som streka hovudstreka.
Ikkje dermed sagt at designarane no er dårligare, men det er nok ei naturlig utvatning som skjer. SAAB-andan vert kanskje svakare etterkvart, kanskje burde dei få fleire idear av nokon som tenkjer SAAB 24 timar i døgnet? Kor monge av dagens designarar hadde stillt opp på fritia og bygt prototyp trur dokke?
Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
http://www.garaget.org/?car=80395
http://www.garaget.org/?car=80395
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Intet feil på å dele platform, men når det går so long som i 9-2x og 9-7x sine tilfelle har delinga gått for longt. 9-7x har vel også bladfjører, og for fysste gong får du V8 i ein "Saab".Christian N076 skrev:Interessante tanker Hjelle, men jeg er redd at konsernavgjørelser har mer å si for veksten i modellbredden enn den enkelte designer har.
Poenget med å legge SAAB inn i GM er jo nettopp å dele plattformer mellom merkene, og dermed spare utviklingskostnader.
Det mest groteske eksemplet er jo Jaguar X-type, som er en Ford Mondeo. Jag med forhjulstrekk! Hallo! Er det noen som har sovet gjennom hele timen? Designerne til Jag nektet visst plent, men de kunne akseptere en 4X4-løsning. Denne ble implementert (første Jag ever), men selvsagt kom det en budget-modell når salget ikke var som prognostisert...... Dette er hva jeg kaller brand erosion. Når en X-type ikke gir en Jag-feeling, hvorfor skal en vente det av en XK?
Jamfør; Dersom du er vant til å daffe rundt i en topptung mykfjæret 97x, hva vil du da vente av en 93 SS Aero?
Sjølv om konsernet seier at "vi" skal bygge ein SUV er det faktisk designarane som skal gjere jobben, som eg også skreiv 9-2x og 9-7x har kanskje ikkje hatt dei beste utgongspunkta, men vert det kassasuksessar vert dei ytterlige utvikla, og dermed vil dei nok gi meir SAAB-feeling.
Men det eg frytar med desse to modellane er at det vert mykje småfeil og kvalitetsbristar (vi snakkar her om jappsebil og amcarflak) som SAAB må jobbe mykje for rette opp att, for både 9-5 og 9-3SS er pr. i dag bra når en tenkjer på slike småfeil (og større feil for so vidt). Om dette vert tilfelle vil nok dette bety starten på slutten for SAAB, faktisk vil eg gå so longt som å seie at desse to modellane er nokre av dei viktigaste for SAAB på long-long tid (faktisk på høgde med 99:an) som er med på å avgjere framtida. Eit paradoks er dog at vi må sette vor lit til at ikkje-SAABprodukt skal redde SAAB...

- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Nei, eg har ein misstanke om det ja.Øystein Strøm N141 skrev:Er ikke sikkert det er meningen at det skal være tilgang til bildene enda heller siden du ikke finner dem.
Ikkje står det noko konkret om tekniske specs. heller, og det brukar de å blåse godt opp på sidene der.
Men kjem dokke dokke inn på sidene utan passord eller er det berre bilda dokke får sjå?
- Morten N106
- Overload!!!
- Innlegg: 1207
- Registrert: 21 mar 2003, 01:00
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Jeg synes kameraet deres virker kult jeg 
8240*5676 oppløsning vil jeg ha på mitt kamera også
Og det tristeste av alt .. på dette store bildet .. sjekk speilet .. det endelige beviset på at Saab er "amerikanisert..."
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04126D.JPG

8240*5676 oppløsning vil jeg ha på mitt kamera også

Og det tristeste av alt .. på dette store bildet .. sjekk speilet .. det endelige beviset på at Saab er "amerikanisert..."
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04126D.JPG
- Øystein Strøm N141
- 2.0 bar
- Innlegg: 666
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 141
- Navn: Øystein Strøm
- Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
- Sted: Råde
Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
http://www.garaget.org/?car=80395
http://www.garaget.org/?car=80395
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04101C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04102C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04103C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04104C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04105C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04106C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04107C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04108C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04109C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04110C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04111C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04112C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04113C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04114C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04115C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04116C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04117C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04118C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04119C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04120C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04121C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04122C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04123C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04124C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04125C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04126C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04127C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04128C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04129C.JPG
[/url]
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04102C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04103C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04104C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04105C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04106C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04107C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04108C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04109C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04110C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04111C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04112C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04113C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04114C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04115C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04116C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04117C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04118C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04119C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04120C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04121C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04122C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04123C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04124C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04125C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04126C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04127C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04128C.JPG
http://194.18.30.108/smo/smopics/0/04129C.JPG
[/url]
- Petter_N261
- 0.7 bar
- Innlegg: 179
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 261
- Bil: Saab 9-5 og Saab 9-3
- Sted: Tønsberg
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt: