Rambraut N1491 skrev:Nå er den samme fuskinga tilbake igjen.
Det begynte når det ble kaldt ute på søndag.. kan det ha noe med at jeg kjører på 98 oktan?
Tempmåler funker enda, etter at jeg bytta termostaten. Den brukte også en del bensin, men ikke i nærheten så mye som før.. ca. 25 liter på 17 mil med rolig kjøring.
hørtes ut som normal spørr du meg, jeg fikk "ALDRI" OGen med 8v ned under 1 L på mila, med mindre man lå på motorveien i 80 - 90 og tre egg under gasspedalen. lå da på 0.8 - 0.9l
hadde bykjøring på OGen i sommer/våres og da lå den på 45l bensin på 33 mil. som er snitt på 1,36
ditt forbruk er jo på 1,47 så da er det gasspedalen som spiller inn
hvis ikke jeg har regna heeelt feil her da
Etter det jeg har fått høre bruker 16ven mindre bensin, derfor har jeg begynt å bytte motor + handle inn eksta deler

(vi sier det er unnskyldningen sannheten er vel at hele motoren gikk til H#¤"#"

)
edit.
jeg har bare kjørt 95blyfri på kjerra. hvordan det er med 98 aner jeg ikke. + jeg hadde kabler, tennplugger rotor og fordeler fra BILTEMA det fuska ikke, bare husk at kjører du med tema tennplugger må du bytte litt oftere, begynner bilen å bruke mere bensin så bytt plugga så går det ned igjen. har testa og det funker. Kjørte en periode med 900i tennplugger også funka kanon det også

Lykke til