Originalt shift light på og900!

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 04 mai 2006, 23:19

Hjelle, N6 skrev:Kva meinar du TurboKK om saken?
Shift-up lyset er vel ingenting å trakte etter... ;9
Gikk ihvertfall ikkje lenge før eg synes den var eit irritasjonsmoment :|
Hehe!
Shiftlight er nok ikkje noke å trakte etter nei :P
Greit nok at motoren går stille, men eg kjenner jo likevel når eg må gire..
Dessuten syns eg det lyser litt for tidlig/ofte. Sånn ei par hundre rpm for tidleg, og i oppoverbakker også, der eg "treng" en litt lavere gir..

Som Hjelle seier, det er vel eigentleg eit irritasjonsmoment..
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Ingvar N629
MAX BOOST
Innlegg: 12871
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Legg inn av Ingvar N629 » 06 mai 2006, 15:29

Det er nok ikke innkobla noe rpm-signal på min allikevel, den lyser bare når man skrur på tenninga før bilen startes, akkurat som CE-lampa, slik at man skal se at ikke pæra er gåen. Og det er sikkert like greit.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Svar