Lettrykks 9000 med 285 hk?

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 29 aug 2006, 23:33

HansWF skrev:Hei. Jeg er nå den lykklige eier av 9000 CC Aero/9000 S som det er prat på i begynnelsen av tråden her. Var nede å hentet den i Kristansand i går.

Bilen går bra den, men at det er 285 hk i den tviler jeg på. Bilen har orginal turbo og eksos, men det er satt på en sak i motorrommet hvor man kan justere turbotrykket. Hvor sitter forresten APC boksen på disse? Tenkte å sjekke om den har rød boks.
Gratulerer med ny bil!!

285 hester med orginal turbo og eksos er nok ikke mulig, i allfall ikke om man vil at bilen skal holde.
APC-boksen sitter under venstre framstol....
Hadde jeg vært deg så hadde jeg fjernet blåkrana også, skal man trimme så holder det ikke å bare justere på høyere turbotrykk.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Paradigm N558
MAX BOOST
Innlegg: 6954
Registrert: 03 jun 2005, 01:00
Medlemsnummer: 558
Navn: Robert
Bil: Ionic
Sted: Bodø

Legg inn av Paradigm N558 » 30 aug 2006, 09:57

Daniel: Jatakk^^
Dragging er gøy :p

Brukeravatar
PerI
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 187
Registrert: 24 sep 2004, 01:00
Sted: Elverum
Kontakt:

Legg inn av PerI » 30 aug 2006, 17:11

Vangen N622 skrev:Er det anti-spinn på 9000?
..ehh.. våre spinner.. :mrgreen:
..hvorfor sloss om en ball når man kan leke med biler..??!!

Svar