Det gjør fortsatt like vondt i sjela å starte en bensinbil i -10 som en diesel bil. Og når man skal sette småe unger inn i bilen er det kjekt at bilen er varm, gjør ting lettere, også slipper man å skrape is.Hjelle, N6 skrev: Jauda, men nytteverdien er ikkje so stor, spør du meg.
Dei gongar eg fyrer opp bilen når det er bikkjekaldt og det må skrapast is og slikt står bilen på tomgong kun medan eg fjernar snø og is ifrå bilen. Etter eit par kilometer er somregel bilen varm og god. På ein dieselmotor går en ikkje overskotsvarme so fort, og dermed har Webasto høgre nytteverdi.
Hva feiler det folk?
Moderator: Moderatorer
- Stalfa
- Overload!!!
- Innlegg: 1269
- Registrert: 23 feb 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 682
- Navn: Stian
- Bil: '03 9-5 2.3t Estate
- Sted: Oslo, Ski
Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Det er sant.Stalfa skrev:Det gjør fortsatt like vondt i sjela å starte en bensinbil i -10 som en diesel bil. Og når man skal sette småe unger inn i bilen er det kjekt at bilen er varm, gjør ting lettere, også slipper man å skrape is.Hjelle, N6 skrev: Jauda, men nytteverdien er ikkje so stor, spør du meg.
Dei gongar eg fyrer opp bilen når det er bikkjekaldt og det må skrapast is og slikt står bilen på tomgong kun medan eg fjernar snø og is ifrå bilen. Etter eit par kilometer er somregel bilen varm og god. På ein dieselmotor går en ikkje overskotsvarme so fort, og dermed har Webasto høgre nytteverdi.
Eg tenkte meir på kupevarmar, men utvidar en med motorvarmar har en meir nytte for det også på ein bensinmotor.
Heldigvis er det sjeldan -10 her, og eg slepp også herkje med å få unger inn i bilen på morra'n