Aluvinger er og blir stygt, og passer ikke inn noe sted. De er kjekke å ha på banebiler som trenger downforce, men der er det blankt slutt. Jeg har enda ikke sett en eneste bil som passer med aluvinge, uansett hvor fint stylet den ellers er. Stor vinge kan derimot være pent, men den må være lakkert og følge bilens linjer og former, ellers ødelegger det helhetsinntrykket. En aluvinge bryter med formene på alle biler, siden den egentlig ikke har noen form i det hele tatt, den er plett og upersonlig.Timon skrev:Spoilere og styling er tøft! Og den røde bilen så jo rimelig gjennomført ut. Enig i at svær alu-spoiler bakpå en ellers original bil ser grusomt ut, men finnes lite som er råere enn en fint styla bil.
Pussig at så mange Saab-eiere ser ut til å være "sleeper-fan".
Den røde bilen er kanskje gjennomført, men linjene og formene på bilen er jo totalt glemt i stylingprosessen. Vingene er for store for bilen, stylingen har helt feil former, og baklyktene ser ut som to sett colabunn-briller. Hadde jeg vært noen raser i PS, noe jeg ikke er, kunne jeg vist deg veldig tydelig hvordan den bilen lett kunne sett mye penere ut.