Får se om jeg får med meg noen ned på lørdagen, får se det litt an hvorvidt det passer

Moderator: Moderatorer

evig party i helgene hehe
 evig party i helgene hehe

(løse sommerfelger)
  (løse sommerfelger)

menmen, jeg lar dem stå på, skal ikke ut i dag, og i morgen håper jeg det har forsvunnet igjen
   menmen, jeg lar dem stå på, skal ikke ut i dag, og i morgen håper jeg det har forsvunnet igjen 

Solgt
 Solgt 

(Og la bilen stå til helgen)
 (Og la bilen stå til helgen) Nå har jeg ikke bestilt noen bord på Lafthuset, vet ikke helt hvorfor, men kom vel fram til at det blir for vanskelig å anslå hvor mange plasser vi trenger. Så jeg tror vi satser på at de har ledig
 Nå har jeg ikke bestilt noen bord på Lafthuset, vet ikke helt hvorfor, men kom vel fram til at det blir for vanskelig å anslå hvor mange plasser vi trenger. Så jeg tror vi satser på at de har ledig 
 Skulle jo helst slått forrige rekord, så få med dere flere om dere kan folkens
 Skulle jo helst slått forrige rekord, så få med dere flere om dere kan folkens  Vi mangler vel bare 3 biler for å slå rekorden!
 Vi mangler vel bare 3 biler for å slå rekorden!

Fantastic, your as welcome as can beTFatC skrev:Beklager, men jeg snakke norsk ikke så bra.
Hi all, I met with Frode last night and he invited me to this board and to the meeting on Sunday.
If it is OK with you I will join you there at 1200 - look for a UK registered c900 LPT convertible in red.
mvh Nick
 Just hope the weather report changes a bit until Sunday
 Just hope the weather report changes a bit until Sunday