Om ingen har fått noen større havari pga sportsfilter kan jo umuli disse bilene gå for magert? Dere som er så skeptisk bør jo bare kjøre med papp så kjører de som tør å kjøre med sportsfilter gjøre det

Moderator: Moderatorer
Hele diskusjonen går vel ut på hva som er den mest ideelle løsningen, og ikke hva som får bilen til å gå fremover. Viss du bare skulle hatt en bil som gikk fremover så hadde du vel ikke kjøpt Saab i utgangspunktet?Ole-P-N154 skrev:Min har gått 180k snart. Og med open air hele tiden.
Det er et under at ikke den bilen er død forlengst!
Godt at bilen ikke kan lese, for da ville den jo forstått at den ikke skal starte og gå i det hele tatt!!
Hvor lenge de går, er en annen sakJon Erling N1383 skrev:Saab går jo fint framover de![]()
Hei Kristine.Kristine skrev:Hvor lenge de går, er en annen sakJon Erling N1383 skrev:Saab går jo fint framover de![]()
Ja det er det, forresten utrolig bra lyd i ditt Jan Magnusjan magnus n634 skrev:sport-innsatsfilter er jo et alternativ..
Nja jo....Bent N208 skrev:Hei Kristine.Kristine skrev:Hvor lenge de går, er en annen sakJon Erling N1383 skrev:Saab går jo fint framover de![]()
Vi SPN har kunder som har kjørt nesten 200.000 km med Open Air på 95 - 93 ss - 93 se uten krøll, disse bilene går fortsatt så km ruller på. Mener ikke å si at det ikke kan gå en LMM i ny og ne på SAAB med t7-t8, men jeg er helt sikker på at hvis dette hadde vært et så stort problem som det er blåst opp til hadde det vært side opp og side ned her på forumet med LMM og SAAB t7-t8 som har raset etter bruk av Open Air.
Men som vialle vet, ryker desverre disse LMM også på originalbilerlitt synd syntes jeg at sportluft skal få så mye skyld for egentlig så lite problemer de måtte skape.
Men for de som er usikre bruk for all del pappfilter, dette kan kjøpes såvel hos saab og andre ettermarkeds firmaer![]()
Mvh
Bent
Ahhhh et slikt har jeg også;)jan magnus n634 skrev:sport-innsatsfilter er jo et alternativ..
Jepp, men som sagt: vi må få et svar fra BSR om det som plager oss!!!Bent N208 skrev:Hey Tore![]()
Så enig så enig, la oss holde roen her er jeg helt for ja...![]()
![]()
Petroheads ja absolut, men hos oss lukter det spylerveske om dagen " powerbeast " går på E85 så mulig det er det som har skylda for min skrivekrampe....he he![]()
Kjør med filterløsning som dere alle er tilfreds med, for det gjør i hverfall jeg![]()
![]()
Ellers får vi alle lade opp til STCN landstreffet,og møte opp med et smil om munen alle sammme og fremtre som en klubb med SAAB freaks![]()
![]()
![]()
Nå er det natti natti for meg i hvertfall
Mvh
Bent