Gleder meg til å vrenge på gummi og få de på bilen til uka.

Moderator: Moderatorer

Må vel finne noe sterkere og ferskere. Det jeg fant i garasjen hadde noe sort fargestoff som var herdet i bunnen av flaska.
  Må vel finne noe sterkere og ferskere. Det jeg fant i garasjen hadde noe sort fargestoff som var herdet i bunnen av flaska.   
 Har dessverre ikke tid og anledning til å hive meg rundt og gjøre sånne større prosjekter som deg. Vi har bare 9-5'an nå så den må være kjørbar nesten døgnet rundt. Det jeg får gjort er småjobber.Positiv skrev:Spennende med ny motor. Må jo bli bra dette, MathiasEllers er det godt og se, at det er andre, som også står på
 SAAB veteran er jo som regel to eller tredørs da nyere 99 blir for nytt utseende for fruen og 1970 99 med fire dører ikke akkurat vokser på trær. PT Cruiser er vel kåret til bilen med dårligst kvalitet så det frister bare sånn passe. Skal jo ha ekstra bil for å skru på SAAB-en, ikke ekstrabilen.
 SAAB veteran er jo som regel to eller tredørs da nyere 99 blir for nytt utseende for fruen og 1970 99 med fire dører ikke akkurat vokser på trær. PT Cruiser er vel kåret til bilen med dårligst kvalitet så det frister bare sånn passe. Skal jo ha ekstra bil for å skru på SAAB-en, ikke ekstrabilen.

Enig! Polytrol er helt sjef!Åge skrev:Ett lite tips "TiaZzz" og resten hvis dere vil ha plastikken utvendig på bilen til å se bra ut igjen og vare nesten en hel sesong,
prøv Owatrol Polytrol - Fargen tilbake.
Er bilde av en båt å noen hagemøbler på boksen og de selger den på malerforettninger som Malia for eksempel.
Lurt å maskere lakken hvis du skal ha på på noe plastikk som er i nærheten av lakken da det er litt grisete å holde på med.
Har hatt min boks i flere år nå og bruker den kun ved vår shinen og da varer det hele sommeren og lengre.