Bytte av skiver og klosser på og900

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Bytte av skiver og klosser på og900

Legg inn av TurboKK N473 » 07 aug 2006, 03:53

Har no bytta skiver og klosser framme på min M86 900. Syns det var veldig trangt å få på plass klossane. Gjorde som det stod i Haynes om å bruke det spesialverktøyet for å skru inn stempelet, men trur ikkje eg fikk det heilt inn. Stempelet vil ikkje tilbake etter montering, og etter en kort prøvetur hang bremsene fortsatt.

Iflg. Haynes er det korrekt tjukkelse på skiver og klosser.

Noken som har tips?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

eiluN506
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 849
Registrert: 25 jul 2005, 01:00
Medlemsnummer: 506
Navn: Eimund Lunde
Bil: 96, 97, 99, 900, 9-3, 9-5
Sted: Sandnes

Legg inn av eiluN506 » 07 aug 2006, 07:52

Og calliperdelen som holder den yttre klossen sklir fint i sporet sitt?
Måtte "moe" opp mine omtrent hver gang jeg bytta hjul
Mvh
Eimund

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 07 aug 2006, 08:17

Eg ville satsa på å overhale calipperen fysst som sist.
Repsett (nye pakningar) kostar ikkje stort, og det gjer seg å få vekk noko av rusta på stemplet :)

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 07 aug 2006, 12:08

Virkar som kalipperdelen glir fint ja. Kan heller sjå ut som det er stempelet som ikkje vil tilbake. Kan det vere trykk på stempelet på eit vis, som eg kan oppheve?

Eller må eg bite i det sure eplet og ta til med kalipperoverhaling? Er det i tilfelle ei stor oppgave?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Pål N526
MAX BOOST
Innlegg: 3615
Registrert: 19 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 526

Legg inn av Pål N526 » 07 aug 2006, 13:15

har hatt samme problemet av og til, og jeg har 1 år gamle calippere.. er det ikke brekket som ikke går tilbake? eller har du kanskje det bake? det er det som låser seg på min iallefall.. skrur seg ikke tilbake når det blir veldig varmt.. :cry:
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 07 aug 2006, 16:13

Datapaal N526 skrev:har hatt samme problemet av og til, og jeg har 1 år gamle calippere.. er det ikke brekket som ikke går tilbake? eller har du kanskje det bake? det er det som låser seg på min iallefall.. skrur seg ikke tilbake når det blir veldig varmt.. :cry:
Brekket er framme. Korleis ser eg om det går tilbake da? Wiren gir vertfall etter..
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 07 aug 2006, 20:33

TurboKK N473 skrev:
Datapaal N526 skrev:har hatt samme problemet av og til, og jeg har 1 år gamle calippere.. er det ikke brekket som ikke går tilbake? eller har du kanskje det bake? det er det som låser seg på min iallefall.. skrur seg ikke tilbake når det blir veldig varmt.. :cry:
Brekket er framme. Korleis ser eg om det går tilbake da? Wiren gir vertfall etter..
Arma som wiren er festa til skal bevege seg når du betjenar brekket. På min M87 900c gikk ikkje denne arma tilbake i det heile tatt når en brukte handbrekket. Måtte legge full sving på, og ut og drage av brekket manuellt ;) Etter calipperrenovering var dette ikkje noko problem.

Svar