Det som er viktig er å la bilen gå litt på tomgang etter endt kjøretur...
innkjøring av turbo er ikke vanlig, den er bra rett ut av esken.
Husk å ettertrekke slangene på trykksiden, dumt å rase en ny turbo!!!
Petter
Ny turbo - innkjøring ** byttet, bilder av gammel **
Moderator: Moderatorer
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
När allt sitter på plats så fruvar du av oljeröret in på turbon.
Sen krankar du motorn utan pluggar i tills du ser att det kommer olja ut ur det röret!
Har du en saab med DI så tar du bort den från kabel också, annars bränner du den.
Mvh
Sen krankar du motorn utan pluggar i tills du ser att det kommer olja ut ur det röret!
Har du en saab med DI så tar du bort den från kabel också, annars bränner du den.
Mvh
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

- Vangen N622
- 2.0 bar
- Innlegg: 785
- Registrert: 25 des 2005, 01:59
- Medlemsnummer: 622
- Navn: Marius Vangen
- Sted: Harstad
F*** ikke rart at bilen laga rare lyder:p bilder og film er jo et must i en tråd 

Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]