Montere turbotrykksmåler og900
Moderator: Moderatorer
Montere turbotrykksmåler og900
Har tenkt å montere en turbotrykksmåler i midtkonsollen på og900' min nå. Noen som har tips om hvor og hvordan jeg lettest kan koble på vakumslangen og strømledningene??
00 Saab 9-5 AERO
87 Saab 900 T8
88 Saab 900i
87 Saab 900 T8
88 Saab 900i
- Henrik N449
- Overload!!!
- Innlegg: 1943
- Registrert: 10 nov 2004, 01:00
- Sted: Drammen
jeg tok + og - fra bak cd spilleren, og vakum får du fra slangen som går til den orginale trykkmåleren i instrumentene! bare klipp i to og sett på et t-stykke, kjempeenkelt!
(bare løft opp venstre høytalerdeksel i dashbordet, så finner du slangen, så stikker du hånda inn bak cd spilleren og tar den imot)
om du ikke har orginal trykkmåler er det ikke noe stress å dra en slange fra motorrommet heller!
(bare løft opp venstre høytalerdeksel i dashbordet, så finner du slangen, så stikker du hånda inn bak cd spilleren og tar den imot)
om du ikke har orginal trykkmåler er det ikke noe stress å dra en slange fra motorrommet heller!
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Går vacuumslange til trykkvakta bak knepanelet på alle turbobilene, så du kan koble deg på der.Henrik N449 skrev:om du ikke har orginal trykkmåler er det ikke noe stress å dra en slange fra motorrommet heller!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan