viewtopic.php?t=10576
Takk til Eirik som la ut det tipset

Kontakta da selgeren, som forøvrig da bor i Motala. Det passet meg perfekt da jeg har famile borti der... Snakket med han og han kunne holde den av til meg og si til andre at den var solgt

Dro opp til farmor og farfar for å høre om dem skulle over, siden han egentlig ikke ville sende den. Dem skulle over i begynnelsen av oktober så dem kunne hente den da. Det var greit for Olle (selgeren).
Så tenkte ikke no mere på det, men hadde MANGE diskusjoner med farfar om dem fikk med seg vingen eller ikke. Det skal jo da høre til med historien at dem da kjører en bobil.... Og hadde ikke den diskusjonen bare en gang, men MANGE... ble litt oppgitt men klarte å overbevise han nesten til slutt...
Dem dro nå over, men dem fikk ikke med seg vingen

Satt da og snakket med Anders og han sa: du kan jo bare be han sende den hjem til foreldrene mine i Svergie da...
Ble kjempe glad og han kunne sende det med bussgods til Ludvika...
Kontakta da Olle igjen og han gikk med på å sende den ditt. Han fikk pengene for vingen og frakta total 1000SEK

Anders sa i fra når den hadde kommet og har gått og gledet meg til han skulle til Svergie så han kunne ta den med hjem til meg.
Og nå i helga så lurte Anders på om jeg ville være meg han og David over til Ludvika.Måtte jo bare bli med da, selv om jeg ble operert i kneet på tirsdag...

Vi hadde en kjempe tur, møtte mange hyggelige folk, noen fikk mere kontakt med svenskene enn det som var i planen men det gikk jo greit

Var og så på mange spenstige prosjekter, en kadett med 4x4 og en sinsyk motor

En rally rigga 900(93) Rett meg der Anders, sinsyk var den uansett. Også så deilig lyd da...

Desverre fikk vi ikke sett solstad bilen, men det kommer helt sikkert flere muligheter til det

Vil takke for en veldig hyggelig helg og for at Evert hentet vingen for meg på busgods i Ludvika.
Her er hvertfall vingen:
http://www.geting.se/viewimage.php?imag ... %20001.jpg
Og den skal på denne bilen:
viewtopic.php?t=9896
Snakket med alex på msn mens jeg skrev dette og jaggu blir det ikke Svergie tur på meg i morra også, skal da ned til Strømstad å hente Saab deler med alex

Må bare nok engang rette min evige takknemlighet til dette forumet, her har jeg lært mye og har sikkert mye igjen... Og jeg har fått mange gode venner...