Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
TurboTuv
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 73
- Registrert: 25 jun 2006, 23:05
- Sted: Bjorøy/Bergen
Legg inn
av TurboTuv » 02 aug 2007, 18:14
Det der tror jeg er noe av det beste jeg har sett...hehe..
Men man kunne nå ihvertfall gjort det litt penere når en først skal gjøre noe så teit..
Eller fått røret ut en annen plass..
Han har hvertfall ikke for mye motstand på eksosen..
900 AERO 88`
-
Frode N073
- MAX BOOST
- Innlegg: 3080
- Registrert: 01 mar 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N073
- Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
- Sted: Sola
Legg inn
av Frode N073 » 02 aug 2007, 18:37
får sikkert någen råe stikkflamma. ser ut som sidedekselet på eina bildet har smelta
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut.
Pappas bil 
Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt)
Prosjekt Solgt
-
Edward N812
- MAX BOOST
- Innlegg: 3096
- Registrert: 29 sep 2006, 14:17
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
- Sted: Drammen
Legg inn
av Edward N812 » 02 aug 2007, 23:52
det var nesten jævla gromt spør du meg!!!
han skulle bare hatt sånn list som cato har rundt "buene" i fangeren sin bak, fra da han bygde twin pipes
men jeg lurer på en ting.. med proppen i, har han fortsatt en vanlig batteribøy eller?
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
-
Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Legg inn
av Paradigm N558 » 03 aug 2007, 13:16
fancy støtfanger.. sikkert 100 hester ekstra

Men fet IC da

2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
-
sakarias
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 64
- Registrert: 20 feb 2005, 01:00
- Bil: 9-3
- Sted: nord
Legg inn
av sakarias » 03 aug 2007, 13:35
Snakk om fancy... Legg merke til takspoilera

-00 Saab 9-3
#N411
Nulla tenaci invia est via
-
matrox N522
- MAX BOOST
- Innlegg: 2089
- Registrert: 14 mar 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N522
- Navn: Eskil Bjerke
- Sted: Østre Toten
Legg inn
av matrox N522 » 03 aug 2007, 14:30
Må jo ikke miste marktrykket fra evt. sidevind

Saab 9-5 Estate Vector Sport 2005
VW Boble 1200 1963
VW Passat R-Line 4M 2010 || Solgt
Saab og9-3 Turbo || Solgt
Eskil || N522
-
TurboTuv
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 73
- Registrert: 25 jun 2006, 23:05
- Sted: Bjorøy/Bergen
Legg inn
av TurboTuv » 03 aug 2007, 21:53
Kanskje noe å tenke på for alle drifterne...
De kjører jo stort sett circa 90 grader rett frem...
900 AERO 88`
-
sakarias
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 64
- Registrert: 20 feb 2005, 01:00
- Bil: 9-3
- Sted: nord
Legg inn
av sakarias » 03 aug 2007, 22:23
Han kjører jo drifting med saaben

-00 Saab 9-3
#N411
Nulla tenaci invia est via
-
Rufati
- 0.7 bar

- Innlegg: 142
- Registrert: 14 des 2005, 20:00
- Sted: 7730 Beitstad
Legg inn
av Rufati » 03 aug 2007, 23:09
Har dere sjekket videre i tråden hans? Om NOSprosjeket? Må si jeg er spent! Gutten har jo skills =)
-
sakarias
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 64
- Registrert: 20 feb 2005, 01:00
- Bil: 9-3
- Sted: nord
Legg inn
av sakarias » 03 aug 2007, 23:10
-00 Saab 9-3
#N411
Nulla tenaci invia est via
-
TurboLars N383
- Overload!!!
- Innlegg: 1749
- Registrert: 23 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
Legg inn
av TurboLars N383 » 03 aug 2007, 23:52
Akkurat den eksosløsningen der har jeg selv tenkt på lenge , men han kom meg i forkjøpet gitt

.
Imponerende gjort .
STCN #383
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition