Det her er de biler jeg hatt siden jeg tok lappen Jan 2004.
sakset fra STCS så dere for unskylde språket

og900 T8, riktig busbil trimmad av Jocke på 900klubben. Hade den nog 1 år innan jag sålde den för att jag inte hade råd att ha bil längre.

Tjejens -83 automatare, som vi köpte för att hon behövde bil till jobbet, men blev så att jag körde och hämtade henne så jag använde den nog mest.

Sålde den till farsan efter 6 mnd.

Oxå tjejens faktiskt... många roliga minnen med den, såldes till en polis i örebro som skulle användas till svensexa. Ägde den i, hmmm..... 6 mnd.

"Behöver en bil fort pga studier". Köptes aug 2005 när jag började med flygstudier och behövde bil tur / retur barkarby på kvällarna. Fungerade skitbra och sålde den till en kollega när studierna var över 4 mnd senare ca.

Luten, riktigt nice 9-5a från Linköping. Ägde den inte så länge (6mnd?) och såldes för att få pengar till Sydafrika resan.

Första bilen efter Sydafrika. Letade efter og900 men fick upp ögonen för 9000. Min första 9000 alltså. Har den fortfarande men pappa använder den.

Nyaste tillskottet, hehe. Har alltid varit sugen på att ha ett "vrålåk" så jag köpte den här som går ganska bra. Ska ha lite skoj med den till våren tänkte jag, avställd nu.