Mine biler siden förerkort

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Brandten
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Sted: Stockholm
Kontakt:

Mine biler siden förerkort

Legg inn av Brandten » 20 nov 2007, 18:09

Vet ikke om dere har en tråd som denne ?
Det her er de biler jeg hatt siden jeg tok lappen Jan 2004.
sakset fra STCS så dere for unskylde språket ;)

og900 T8, riktig busbil trimmad av Jocke på 900klubben. Hade den nog 1 år innan jag sålde den för att jag inte hade råd att ha bil längre.
Bilde

Tjejens -83 automatare, som vi köpte för att hon behövde bil till jobbet, men blev så att jag körde och hämtade henne så jag använde den nog mest. :blush:
Sålde den till farsan efter 6 mnd.
Bilde

Oxå tjejens faktiskt... många roliga minnen med den, såldes till en polis i örebro som skulle användas till svensexa. Ägde den i, hmmm..... 6 mnd.
Bilde

"Behöver en bil fort pga studier". Köptes aug 2005 när jag började med flygstudier och behövde bil tur / retur barkarby på kvällarna. Fungerade skitbra och sålde den till en kollega när studierna var över 4 mnd senare ca.
Bilde

Luten, riktigt nice 9-5a från Linköping. Ägde den inte så länge (6mnd?) och såldes för att få pengar till Sydafrika resan.
Bilde

Första bilen efter Sydafrika. Letade efter og900 men fick upp ögonen för 9000. Min första 9000 alltså. Har den fortfarande men pappa använder den.
Bilde

Nyaste tillskottet, hehe. Har alltid varit sugen på att ha ett "vrålåk" så jag köpte den här som går ganska bra. Ska ha lite skoj med den till våren tänkte jag, avställd nu.
Bilde
mvh
Timmy

Brukeravatar
Eirik N396
MAX BOOST
Medlemsnummer: N396
Bil: 95, 99, 90
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg inn av Eirik N396 » 21 nov 2007, 01:07

Fine biler :D Jeg har faktisk sett de fleste der på garaget. Og snutbilen har jeg lest om på STCS ;)

Svar