
Dekktrykk 2002 9-3 2,0 t
Moderator: Moderatorer
- Turbo-HF
- 1,5 bar
- Innlegg: 392
- Registrert: 24 mar 2008, 16:50
- Medlemsnummer: N1349
- Navn: Hans Fredrik
- Bil: Volvo C70 Cab 2,0 LT
- Sted: Oslo
Dekktrykk 2002 9-3 2,0 t
Har nå nye sommerhjul i dimensjonen 225/45-17". Kjører 2,5 bar foran, og 2,4 bak. Dette føles bra, er det for høyt eller lavt?! 

-
- 0.7 bar
- Innlegg: 108
- Registrert: 27 okt 2007, 16:17
Re: Dekktrykk 2002 9-3 2,0 t
Fekk beskjed av ein dekksjappe at så lenge det va lavprofildekk fylte dei 2,7bar framme og bak
- Haaka
- 2.0 bar
- Innlegg: 588
- Registrert: 16 des 2007, 05:50
- Medlemsnummer: N1236
- Bil: Saab900SEturbo94'
- Sted: Oslo (Tromsø)
Re: Dekktrykk 2002 9-3 2,0 t
Dette er jo en ganske vanlig dimensjon som nok er listet som alternativ i instruksjonsboka med korrekt lufttrykk. 2.5 og 2.7 bar høre litt i grenseland høyt ut, men heller det enn for lavt...
- Turbo-HF
- 1,5 bar
- Innlegg: 392
- Registrert: 24 mar 2008, 16:50
- Medlemsnummer: N1349
- Navn: Hans Fredrik
- Bil: Volvo C70 Cab 2,0 LT
- Sted: Oslo
Re: Dekktrykk 2002 9-3 2,0 t
Edit: Kjøren nå på kompromiss: 2,2 / 2,3 rundt om det hele, på alle hjul! 

- rolfi
- 2.0 bar
- Innlegg: 683
- Registrert: 03 jan 2008, 03:03
- Medlemsnummer: N1248
- Navn: Rolfi
- Bil: My99 og9-3cab 2,0t
- Sted: Sandnes
Re: Dekktrykk 2002 9-3 2,0 t
på 9-5`en står det i vognkortet 2.9 eller 3 bar (husker ikke helt) med dimmen 225/45/17 og fem mann med mulige hastigheter på mer enn norske veier
Saab 900S 2.0 ltt 1992 (Grombilen)
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248