Jeg lurer rett å slett på om bilen min er senket eller ikke,når jeg kjøpte den fikk jeg vite at det var ettermontert stivere dempere,fjærer og stab-stag all over og dette skulle vist være orginalt saab,har aldri hatt muligheten å ha min 9-5 ved siden av en annen for å samenligne.
Har målt bakkeklaringen i dag på slettmark og med 2.4bar trykk i alle dekk som er 17" og fikk da: fra jekkefestet og i bakken 16cm og fra hjørne på begge frammdørene fult åpnet 30cm.
Grunnen til at jeg spør er at en arbeidskolega av meg mener at bilen ikke er senket noe jeg mener den er, som sakt er det en 9-5 mod02 vector 2.3t
Krysse fingra å tær i håp om at jeg har rett,står om ei flaska cognac
Hadde vært fint å vite hvor mye den evt er senket
Senket eller ikke senket
Moderator: Moderatorer
Senket eller ikke senket
Alt kan demonteres,men ikke alt lar seg montere igjen!!!!!
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N 837
- Navn: Anders
- Bil: Mazda 6, VW Polo
- Sted: Sortland
Re: Senket eller ikke senket
Hei:)
Jeg tror du har sportsunderstell på bilen etter de bildene du har sendt meg, de senker bilen med 10 mm.
Det har værtfall min..
Jeg tror du har sportsunderstell på bilen etter de bildene du har sendt meg, de senker bilen med 10 mm.
Det har værtfall min..
Mazda 6
VW Polo
VW Polo
Toppers da ser det ut til at det vanke ei flaska cognac........så send jeg ettervirkningan av den nordover til deg
som takk for hjelpa

Alt kan demonteres,men ikke alt lar seg montere igjen!!!!!
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N 837
- Navn: Anders
- Bil: Mazda 6, VW Polo
- Sted: Sortland
Haha, den fullsjuka du får vil ikke jeg hanoname skrev:Toppers da ser det ut til at det vanke ei flaska cognac........så send jeg ettervirkningan av den nordover til deg![]()
som takk for hjelpa

Men ei flaske cognac sier jeg ikke nei takk til

Mazda 6
VW Polo
VW Polo