Har ikke vært borti det før, men framrøret slår oppi stab-staget, samt at slangeklemma på den indre drivknut mansjetten slår nedi røret. Slik jeg ser det er det ikke mulig å få røret lenger ned pga at det vil butte i "rammevangen." På min gamle T16 var det en god del mer klaring, den har også en annen turbo, noen som veit om det er forskjell på den 90 grader'n som sitter på de forskjellige turboene? Hadde denne pekt litt mer nedover ville problemet vært ute av verden..
eller har jeg rett og slett fått tak i et rør med dårlig passform?
Problem med JT 3"
Moderator: Moderatorer
Problem med JT 3"
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt: