
Temperaturgivere
Moderator: Moderatorer
- smiggen
- 0.7 bar
- Innlegg: 101
- Registrert: 20 jan 2009, 23:04
- Medlemsnummer: N1608
- Navn: Andreas Frivåg
- Bil: NG900turbo
- Sted: Sortland
Temperaturgivere
Har jeg forstått det ganske rett om NTC AIR skal være på trykkrøret og NTC ENG skal være under innsugsmanifold? Sto nemlig motsatt
Noe som ga falskluftsymptomer. Forsvant forsåvidt når jeg bytta om, men enda feilkode (har hatt av batteripol)

- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: Temperaturgivere
Stemmer det jasmiggen skrev:Har jeg forstått det ganske rett om NTC AIR skal være på trykkrøret og NTC ENG skal være under innsugsmanifold?
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- smiggen
- 0.7 bar
- Innlegg: 101
- Registrert: 20 jan 2009, 23:04
- Medlemsnummer: N1608
- Navn: Andreas Frivåg
- Bil: NG900turbo
- Sted: Sortland
Re: Temperaturgivere
Yes
Hvordan er det mulig å bomme på så mange "idiotsikre" ting ved topppaknings-bytte og girkassebytte på en gang?
Registeret = Feilstillt
Kontakter til temperatur givere = byttet om
Tomgangsmotor = herpa
Lambdasonde = Defekt
Div. oljelekkasjer
Glemt påfylling av olje på gir
Justering på girspak var helt på trynet.
Knekt reimstrammer..
Har mest lyst til å rive hele motoren for å gjøre alt ordentlig

Registeret = Feilstillt
Kontakter til temperatur givere = byttet om
Tomgangsmotor = herpa
Lambdasonde = Defekt
Div. oljelekkasjer
Glemt påfylling av olje på gir
Justering på girspak var helt på trynet.
Knekt reimstrammer..
Har mest lyst til å rive hele motoren for å gjøre alt ordentlig
