Byggje om fr? k-jetronic til elsprut...

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Byggje om frå k-jetronic til elsprut...

Legg inn av Lars_N289 » 08 okt 2004, 15:59

Hei! Nokon som har peil på om det er veldig mykje arbeid med å bygge om til el-sprut på og900 T8?? Visst eg har ein T-16 donorbil å ta alt frå, so skal no vel dette gå på vis. Blir selfølgelig litt triksing å miksing, men eg har no høyrt folk som har gjort dette før.
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Innlegg: 2223
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Sted: Langhus

fuel

Legg inn av Petter 900 T » 08 okt 2004, 16:05

No prob, 4 høl i innsuget, ny fuelrail. resten er plankekjøring.
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 09 okt 2004, 20:33

Oki, men kva med bensinpumpa? Den må vel også skiftast eller? Det går då å bruke el-sprutet frå ein t16 1988-mod? Eller er det visse modellar som egnar seg betre??
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Innlegg: 2223
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Sted: Langhus

pumpe

Legg inn av Petter 900 T » 10 okt 2004, 01:26

kjøret med 8v pumpe
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 10 okt 2004, 21:43

Er det enklast å ta heile motornettet frå ein t16, eller skal eg klippe å lime i saman med det eg har?
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
Erik N21
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 359
Registrert: 06 mar 2003, 01:00
Sted: Sola

Legg inn av Erik N21 » 10 okt 2004, 23:05

Er det enklast å ta heile motornettet frå ein t16, eller skal eg klippe å lime i saman med det eg har?
hvis du har tilgang til et ledningsnett ville jeg absolutt gått for den varianten - og så må du jo ha styreboksen også, men hvorfor ikke ta hele t16 motoren når du først er i gang?
Erik N21
9-3 T200 cab 1999 vinterbil
900 t16 cab 1988
lotus elise 2002
volvo v70 barnevogn

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 11 okt 2004, 15:48

Det er enklare å montere el-sprutet enn å bytte heile motoren. No har motoren vore ute 2 gangar i det siste 1,5 året, so eg byrjar å bli passe lei av å skifte motor. Den 8v'en som står i no er også nyoverhalt, så eg held på den endå. :)
Saab 9-5 Vector Sport M05

og900i

Legg inn av og900i » 11 okt 2004, 16:02

8v= :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Brukeravatar
skilpaddaN287
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 537
Registrert: 10 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: N287
Navn: Magne Elvenes
Sted: Mosjøen

Legg inn av skilpaddaN287 » 17 okt 2004, 18:21

Passer LHjetronic dysene rett i Kjetronic manifolden eller trengs det adapter?
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230

Svar