Hei, er det noen som har kjørt E-85 på 2,0T motoren med gode erfaringer. Har sjekket opp litt, ser ut som det er veldig delte meninger om at denne bilen kan kjøre på ren E-85 (ikke blandet med vanlig bensin) uten enkle modifikasjoner.
   Har vurdert å få satt i ny turbo, og 3" eksosanlegg, samt nytt grenrør (min har sprukket), ser at klracing.se har ekstrem grenrør til 9-5, hvor man ikke trenger å ta bort el viften og AC kompressoren både til original type turbo og oppgradert.
Vet ikke om dette vil ha innvirkning på evt E-85 mulighet.
Venter i spenning
			
									
									
						E-85 på SAAB 9-5 2.0t 2000 mod
Moderator: Moderatorer
- Ingvar N629
 - MAX BOOST
 - Innlegg: 12871
 - Registrert: 14 mar 2006, 16:41
 - Medlemsnummer: 629
 - Navn: Ingvar Garåsen
 - Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
 - Sted: Rissa
 
Re: E-85 på SAAB 9-5 2.0t 2000 mod
Motorstyringen MÅ programmeres om. Dysene på den der er også så små at du må bytte dem også.
Trimpraten tas i trimforumet.
			
									
									Trimpraten tas i trimforumet.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
						M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan