TRENGER TIPS OG R????DDDD!!!!

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
AEROJIMMY
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Sted: ARENDAL
Kontakt:

TRENGER TIPS OG RÅÅÅÅDDDD!!!!

Legg inn av AEROJIMMY » 16 nov 2004, 13:25

Jeg trenger hjelp til ett par ting. jeg og min far har skiftet girkasse på min 9ooaero 16v og var ute å prøvde den i går. den gikk som en kule men i det jeg slapp gassen eller clutchet så dunket det i motoren, kan det være at motorfeste framme er ødelagt eller hva??? Og så er det starteren som i slår rundt men den slår inn. skal det være noe slags jording på den?? hvis den eventuelt må byttes må man opp med motoren IGJEN da?? mvh aerojimmy :batman:

Brukeravatar
alex_ander3@hotmail.com
MAX BOOST
Medlemsnummer: 189
Navn: Alexander A.
Sted: Drammen

Legg inn av alex_ander3@hotmail.com » 16 nov 2004, 13:34

motorfestet fremme ser du med en gang hvis det er ødelagt. få noen til å se med panseret oppe. mitt ble ødelagt for noen måneder siden. bare på heise opp motoren i fremkant, og fram med sveisemaska.

hvis starteren din er ødelagt må du nok ut med motoren ja! neida. er ikke nor problem å bytte den selv om den er under innsuget eller eksosmanifoilen.

Høres ut som det er innslaget som er ødelagt ja. hvis den klikker veit du i hvertfall at ledningen som gir signal fungerer. Jeg vil tippe på at du har ødelagt innslag, eller dårlig jordingsledning. er en liten ledning som du får jordin imellom, se om denne sitter ordentlig.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen

//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*

Svar