Kr. 34,90 på Biltema (110mm muffe + en runde med fil)
http://www.biltema.no/no/Bygg/VVS/Ror-o ... jot-87268/
Moderator: Moderatorer
Pent tips, var ikke klar over at BT solgte et sånt.Paradigm N558 skrev:Hva er galt med dette da?
http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... ur-191543/
Var denne jeg skulle ha, men de var utsolgt når jeg var innom. Så da kom jeg på at jeg hadde lest noe om å bruke 4" avløpsrørskjøt på et annet Saab forum. Skjøtemuffe på 110mm var dermed det nærmeste jeg kom og for 35,- tok jeg sjansen. La muffa over ringen og markerte med tusj hvor sporene skulle være. Veldig myk plast, så brukte 10 min med baufil/fil for å lage sporene.Paradigm N558 skrev:Hva er galt med dette da?
http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... ur-191543/
Jepp, den er gulle god!Ghostdog skrev: Så nå begynner E85 forberedelsene mine å ta form og Deatschwerks DW200 er montert. Noen som har erfaringer med denne?
Må si meg enig. I min Saab kjørte jeg først på orginalpumpa, den døde relativt fort etter E85-konverteringen.Ingvar N629 skrev:Jepp, den er gulle god!Ghostdog skrev: Så nå begynner E85 forberedelsene mine å ta form og Deatschwerks DW200 er montert. Noen som har erfaringer med denne?
Et "kjent" problem ved bytte av pumpen er at slangen hopper av. Jeg pleier å dra lett over med smergelpapir for å skape litt mer friksjon der slangen skal gripe.Ghostdog skrev:Godt å høre. Satt inn slange fra Gates som er sertifisert for å ligge i etanol. Så tiden vil vise om den holder mål. Regner med jeg må bytte bensinfilter ganske ofte den første tiden.