Grynt....
Etter mye ståk har jeg nå fått byttet bærebrua.
Hadde en delebil stående ute, demonterte brua fra den og tok den med inn i garasjen, satte den i skrustikka for å demontere den bakre foringa...
Da gikk bolten av
Heldigvis så fikk jeg via et annet medlem (TGM) tips om en annen delebil. Øyvind43 kjørte meg så vi fikk hentet brua fra den. Den gikk greit å montere så vi la ut på testtur.... Det ble mye bedre men rattet står fortsatt skjevt
Lurer litt på hva det skyldes. Kan jo være styrestag/tannstag som har fått seg en knekk?? Men jeg frykter det er værre, synes kansje jeg har større glippe mellom skjerm og panser enn jeg hadde tidligere og grillen er litt skjev...innbiller meg at den ikke har vært sånn før
Oppdaget også at dekket har fått en skade, nesten helt nye 205/55-16 Nokian RSI på Super Aero... F....
Får vel bestille litt nye deler fra SP i morgen...
Som om ikke allt dette var nok så fikk jeg en telefon litt over midnatt fra en god venn bosatt i Sverige. Han var på tur til Trondheim da han møtte to elger... Han klarte å unngå dem men fikk skikkelig sleng på bilen (på dårlig, sporete vei), gikk i grøfta og snurret rundt et par ganger sklidde på taket, snurret igjen og landet på hjulene
HELDIGVIS kjørte han en SAAB (91-2.3t) og kom fra det hele uten en skramme
Nå gleder jeg meg til denne dagen er slutt....
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor