2002 9-3 selges hel eller i deler.

Her kan du selge dine gamle eller nye deler.
HUSK: Les reglene for posting!! Det er gratis og åpent for alle å poste her.

Moderator: Moderatorer

Forumregler
HUSK! Siden kun moderatorer og administratorer kan svare i kjøp/salg-forumet: Skriv inn; kontaktinfo - hvordan du vil bli kontaktet, stand på gjenstanden, hvor gjenstanden befinner seg...
Trondmjos
Navn: Trond Mjøs

2002 9-3 selges hel eller i deler.

Legg inn av Trondmjos » 05 feb 2019, 17:59

Mine foreldre kjøpte en Saab 9-3 2002 modell i 2004. Den har vært jevnlig på service og de har gjort sitt ytterste for å holde bilen i bra stand. De ble veldig skuffet når den ikke passerte EU godkjenning, verkstedet som de brukte har rett og slett ikke fulgt godt nok med. De er pensjonister og siden de ikke kan allverden om biler trodde de verkstedet passet godt på bilen.
Det ble for dyrt å sette den i stand, mest på grunn av en utslitt clutch. Noe rust har det også blitt, mest på hjulbuer bak. Ellers ble det påpekt under EU godkjenning bremseklosser, skiver bak og endeledd Så da ble det kjøpt ny bil.

Jeg hadde lyst til å ha bilen som prosjekt sammen med min sønn, men jeg ser at tiden ikke strekker til. Tenkte derfor å legge bilen ut her istedet for å kjøre den på fyllingen. Bilen ser ikke aller verst ut og har ihvertfall mye bra deler. Den er gått 171 000 km og har full servicehistorikk.

Kort om bilen:
-2.0 Turbo
-Alle servicer holdt
-Kvittering på alt arbeid utført
-Nye vinterdekk og aluminiumsfelger
-Bra sommerdekk
-Dab radio montert (verdi 5000,-)

Hadde vært supert å selge hele bilen samlet, om ikke det er mulig går den som delebil.

Kontakt meg gjerne på :
Epost: Octavia1698@hotmail.com
Telefon: 926 66 627
Mine foreldre er i Spania for tiden men kan selvsagt kontaktes hvis det er interessant.

Bilde

Bilde

Bilde

Trond

Svar