Hønsetann selges - 6-trinns 2.2 TiD F40 girkasse

Her kan du selge dine gamle eller nye deler.
HUSK: Les reglene for posting!! Det er gratis og åpent for alle å poste her.

Moderator: Moderatorer

Forumregler
HUSK! Siden kun moderatorer og administratorer kan svare i kjøp/salg-forumet: Skriv inn; kontaktinfo - hvordan du vil bli kontaktet, stand på gjenstanden, hvor gjenstanden befinner seg...
jjrckd
0.7 bar
0.7 bar
Bil: M02 9-3 B235R+
Sted: Stavanger

Hønsetann selges - 6-trinns 2.2 TiD F40 girkasse

Legg inn av jjrckd » 04 jun 2019, 11:25

Etter å ha gått fra offshore jobb med masse tid til overs til kontorjobb og tidsklemme ser jeg at jeg ikke vil komme i mål med mange av prosjektene mine. Lufter derfor en 6-trinns F40 2.2 TiD girkassa jeg har liggende for salg.

Dette er den girkassa som gjelder hvis en skal ta ut litt over gjennomsnittlig mye effekt av en b204, b234, b205 eller b235 motor. Girkassa passer rett på motor men en må bruke uorginale drivaksler. Ser at flere har tatt ut 500hk på disse girkassene uten problemer. Hvis en ønsker å bruke utvekslingen fra en 6-trinns bensinbil så er det bare å flytte dette rett over på denne girkassa. Quaife diff kan enkelt monteres. 6-trinns kasse fra bensil bil passer ikke på b2x4/5 motor. Dette er DEN eneste F40 varianten som kan brukes og er omtrent umulig å få tak i ettersom den kun ble produsert i ett år, vi snakker mao om en skikkelig hønsetann!

For mer info på hva jeg hadde tenkt sjekk ut denne tråden: http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=3&t=83681

Jeg importerte kassa for noen måneder siden og har ikke hatt den ute av esken etter at jeg fikk den (kun kikket oppi). Selger den for det jeg betalte for den inkl transport og fortolling/moms. Dette utgjør 8500kr. ¨

Kontakt meg på PM hvis interessert. Bud er interessant ved hurtig handel.

Her er bilder fra annonsen jeg kjøpte den fra.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av jjrckd den 11 jun 2019, 11:52, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
TiaZzz
STCN Styret
STCN Styret
Medlemsnummer: N2392
Navn: Mathias Meisfjordskar
Bil: MY05 9-5
Sted: Skjetten, Skedsmo, Akershus

Re: Hønsetann selges - 6-trinns 2.2 TiD F40 girkasse

Legg inn av TiaZzz » 05 jun 2019, 09:28

Hadde jeg hatt bedre tid så hadde jeg kjapt snappet denne opp!

Det skal sies at kassen finnes i noe Opel også så om man leter litt bredere så kan man finne en. De vokser ikke på trær der heller dog så dette er nok et godt kjøp.

Svar