Hei!
Er det noen her som har montert krok på 9-5 Estate? Er det vanskelig?
Monterte krok på en Mazda 626 og det var et H******!! Ingen av de hullene som var borret opp passet, det var trangt å jobbe, og fangern var vanskelig å få av/på.
Saab skal ha 2.000 for å sette på en krok. Men dersom det går greit å gjøre det selv så sparer jeg heller de pengene!
9-5 og krok
Moderator: Moderatorer
- tranceman N366
- 1,5 bar
- Innlegg: 401
- Registrert: 04 feb 2004, 01:00
- Sted: Andenes
9-5 og krok
Mine biler--------->
Saab 9-5 2.0T 192hk ; Audi 80 2.0E ; Saab 9-5 2.0t Estate, SP Steg 2 ; Mazda 626 2.5i V6 ;
Audi 80 1.8CC ; Ford Escort 1.4
Saab 9-5 2.0T 192hk ; Audi 80 2.0E ; Saab 9-5 2.0t Estate, SP Steg 2 ; Mazda 626 2.5i V6 ;
Audi 80 1.8CC ; Ford Escort 1.4
Jeg hadde krok på 9-5 Estaten som jeg hadde tidligere. Det så ut som at det skulle være lett å montere festet. Det er vel heller ikke så vrient å tilpasse plasten, men de elektriske tilkoblingene må du passe bedre på. Det er antakelig ikke bare å koble seg på ledningene!
Du får vel et ledningssett med plugger for tilkobling siden bilens styrings system overvåker pærene. Kan også tenke meg at du må få et verksted til å legge inn hengerfeste i computeren. Jeg er på tynn is her, men det er best du sjekker opp omfanget før du starter med avbiteren.
Leste en gang om en kar som kobla hengerfeste på egenhånd på en Audi (A6 eller 100) som var importert fra Canada med mer avansert elektronikk enn de norske modellene. Den bilen endte visst opp hos importøren og ble brukt i undervisningen av mekanikere til skrekk og advarsel. Eierens "hjemmeindustri" tok ihvertfall knekken på hele styresystemet

Du får vel et ledningssett med plugger for tilkobling siden bilens styrings system overvåker pærene. Kan også tenke meg at du må få et verksted til å legge inn hengerfeste i computeren. Jeg er på tynn is her, men det er best du sjekker opp omfanget før du starter med avbiteren.
Leste en gang om en kar som kobla hengerfeste på egenhånd på en Audi (A6 eller 100) som var importert fra Canada med mer avansert elektronikk enn de norske modellene. Den bilen endte visst opp hos importøren og ble brukt i undervisningen av mekanikere til skrekk og advarsel. Eierens "hjemmeindustri" tok ihvertfall knekken på hele styresystemet

TorB,
N399, 9-3 SS Aero
N399, 9-3 SS Aero
