Info om 2002 SAAB 9-5 3.0 TID Estate

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Info om 2002 SAAB 9-5 3.0 TID Estate

Legg inn av TurboKK N473 » 07 sep 2005, 22:34

Kva har dykk å seie om den bilen? Eg vil anta det er bra futt i 3liter dieselen 8)

Er far min som skal ha ny bil (bytte ut sin 1999 V***o S80). Skal prøve å overtale han til SAAB :)

Det eg lurer på er:
- Kjente feil (Er den kjente "oilsludgefeilen" noko problem på den dieselmotoren?
- Motor: Fakta og kommentarer. (Og ja, det skal vere diesel)
- Utstyr som ein bør ha, og som ein ikkje treng.
- Automat vs. manuell
- Service-, vedlikehalds- og reperasjonskostnader.
- Pris ein bør gi (satt opp mot km-stand)

Og faren min vil ha ein bil som er minimalt med feil og småproblem på, som der var for mykje av på V***o'en.

Ein bil han ser på er nye Passat med diesel. Det er nok ein god bil det, men han kan vel få en litt sværare bil (Les: 9-5) for ca. lik pris om han velger ein 2-3 år gammal SAAB?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Innlegg: 6464
Registrert: 05 jun 2003, 01:00
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 08 sep 2005, 06:35

en ny 9-3 diesel med 1.9 da?
Styrer med DAB og AUX

saab9000aero
Overload!!!
Innlegg: 1571
Registrert: 23 sep 2004, 01:00
Medlemsnummer: n434
Navn: Arvid Nesse
Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
Sted: Bergen

Legg inn av saab9000aero » 08 sep 2005, 07:07

3.0 TID er en rå bil,lite feil utenom slitedeler,ikke noe problem med olje sludge,litt dyr turbo hvis den ryker(ca 30000 kr + montering)
Prisen varierer mye i forhold til km og utstyr,denne motoren finnes kun med manuell da det ikke e plass til automat.

Brukeravatar
TurboRoger_N486
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 192
Registrert: 30 jul 2005, 01:00
Sted: Hamar

Legg inn av TurboRoger_N486 » 08 sep 2005, 07:20

Prismessig ligger den omtrent på nivå med 9-5 aero. Skal man da velge mellom aero og 3.0 TID så ville nok valget falt på aeroen for min del. Aeroen bruker lite bensin også...
Nåværende biler:
2008 Volvo xc70 II Summum
2002 Saab 9-5 Aero kaputski

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 08 sep 2005, 17:57

Takk for svar :)

Litt meir info om 3.0 TID motoren? Hk? Nm? +++
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 08 sep 2005, 18:09

TurboKK N473 skrev:Takk for svar :)

Litt meir info om 3.0 TID motoren? Hk? Nm? +++
3.0TiD-en er som du kanskje veit ein V6-motor.
176hk og 350NM ved 1800pm.
Er som sagt her før kun levert med manuellt gir. Motorproblematikken gjeld kun bensinmotorane, V6-dieselen er produsert av Izuzu, og 2.2-en er produsert av Opel.
Bilen dreg ihvertfall godt på, og har ein VELDIG fin motorlyd, synes ihvertfall eg.
Avhengig av kva far din vil ha finns det 3 basisutstyrsnivå, Linear, Arc og Vector. Arc og Vector har skinn som standard, Vector har også kanalprofilar og er den som er mest "sportslig" av desse tre. Eg hadde ihvertfalll valgt Vector utstyrsnivå.
Prismessig veit eg ikkje heilt, er ikkje flust med 3.0TiD-bilar på markedet, og so fyl eg ikkje med so godt heller på dei, sidan det er over mi prisklasse... ;)

TurboKK N473
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 422
Registrert: 02 jun 2004, 01:00
Sted: Sunnmøre

Legg inn av TurboKK N473 » 08 sep 2005, 18:40

Hjelle, N6 skrev:
TurboKK N473 skrev:Takk for svar :)

Litt meir info om 3.0 TID motoren? Hk? Nm? +++
3.0TiD-en er som du kanskje veit ein V6-motor.
176hk og 350NM ved 1800pm.
Er som sagt her før kun levert med manuellt gir. Motorproblematikken gjeld kun bensinmotorane, V6-dieselen er produsert av Izuzu, og 2.2-en er produsert av Opel.
Bilen dreg ihvertfall godt på, og har ein VELDIG fin motorlyd, synes ihvertfall eg.
Avhengig av kva far din vil ha finns det 3 basisutstyrsnivå, Linear, Arc og Vector. Arc og Vector har skinn som standard, Vector har også kanalprofilar og er den som er mest "sportslig" av desse tre. Eg hadde ihvertfalll valgt Vector utstyrsnivå.
Prismessig veit eg ikkje heilt, er ikkje flust med 3.0TiD-bilar på markedet, og so fyl eg ikkje med so godt heller på dei, sidan det er over mi prisklasse... ;)
Takk for bra svar :)
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)

Svar