Noen som har vært borti lignende?? Kanskje de ikke tåler å bli justert for mye (den midtre skruen)??
Moderator: Moderatorer
den er til ekstrainnspruten, når vakta får et visst trykk, så bryter den en krets, fungerer som en bryter som slår på ekstra tilførsel av bensin.. er det ikke slik du har det?vorlas_N459 skrev:Bruker ikke folk å ta vekk trykkvakten da? har værtfall ikke noe trykkvakt jeg
Eller slutter en krets! Stemmer detDatapaal N526 skrev:den er til ekstrainnspruten, når vakta får et visst trykk, så bryter den en krets, fungerer som en bryter som slår på ekstra tilførsel av bensin.. er det ikke slik du har det?vorlas_N459 skrev:Bruker ikke folk å ta vekk trykkvakten da? har værtfall ikke noe trykkvakt jeg
dette er ikke noe orginalt, men noe han har laget selv for å få mer bensin på høyt turbotrykk... å da bruker han trykkvakta til å aktivere denne. ingen som har dette orginalt nei... jeg har også laget et slikt system, men foreløpig aktiverer det bare en diode... (blir vannpåsprut på IC etter hvert)vorlas_N459 skrev:Har T8 jeg... er vel ikke ekstrainnsprut med meg da