Lekk radiator, sprukket frontfanger, bøyd grill, knekt alubjelke i støtfanger, bøyd jern bak fanger, bøyd klima"radiator", knuste lykteglass h. og v. side, ødelagt blinklys hs. og maltraktert skilt ble resultatet av kræsjen..

Den andre bilen (Volvo 740) fikk kun et liiite merke på plastkoppen som dekker kula på trekkroken

Det positive i alt dette er at jeg får fiksa så og si alt selv, trenger kun nye lykter og lakk til Airflow-frontfangeren som fulgte med da jeg kjøpte bilen

Følte bare for å få lettet litt på "samvittigheten"

Mens alt i fronten er av tok jeg liksågodt bare å rengjorde alle 3 radiatorene samt alt av rør og slanger fra luftfilter fram til innsug. Det jeg reagerte på var at det var ganske mye olje fra IC og fram til innsuget. Dette kommer vel av dårlige pakninger i turbo? Er dette noe som jeg kan bytte selv uten store problemer? Og hvilken praktisk betydning har det at motoren drar inn olje gjennom innsuget, mister jeg ikke motoreffekt da?
Noen som kan fortelle meg hva slags turbo dette er? Trodde først det var noe jalla-greier siden det sto AiResearch på den, og ikke Garret, men fant senere ut at det er egentlig det samme. Er dette en T3 eller?
Legger ved et bilde av turboen, ser dette geit ut mtp. slitasjer o.l.?