Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Øyvind
- 1,5 bar

- Innlegg: 466
- Registrert: 13 jun 2003, 01:00
- Sted: Trondheim
Legg inn
av Øyvind » 28 aug 2004, 10:13
Er det noen som vet om man må bytte bolter også når man bytter toppakning ? På en B202 motor
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t
-
skilpaddaN287
- 2.0 bar

- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Legg inn
av skilpaddaN287 » 28 aug 2004, 10:52
Boltene kan brukes om igjen så man må ikke.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
-
Øyvind
- 1,5 bar

- Innlegg: 466
- Registrert: 13 jun 2003, 01:00
- Sted: Trondheim
Legg inn
av Øyvind » 28 aug 2004, 11:08
Det er sånn jeg har oppfattet det også. Da får de holde tett for denne pakningen også, og etter den tid har jeg sikkert solgt bilen for lenge siden

Øyvind n188
-03 9-5 2,0t
-
Trond N47
- Overload!!!
- Innlegg: 1292
- Registrert: 04 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Legg inn
av Trond N47 » 30 aug 2004, 12:21
Blir endel bolter når du kjører 8 sylindret biturbo...
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
-
Øyvind
- 1,5 bar

- Innlegg: 466
- Registrert: 13 jun 2003, 01:00
- Sted: Trondheim
Legg inn
av Øyvind » 30 aug 2004, 12:45
Må vel bytte ut V8ern med bilde av toppen min meg to bøyde ventiler stikkende ut

..........
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t