Topppakningsbytte

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Øyvind
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 466
Registrert: 13 jun 2003, 01:00
Sted: Trondheim

Topppakningsbytte

Legg inn av Øyvind » 28 aug 2004, 10:13

Er det noen som vet om man må bytte bolter også når man bytter toppakning ? På en B202 motor
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t

Brukeravatar
skilpaddaN287
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 537
Registrert: 10 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: N287
Navn: Magne Elvenes
Sted: Mosjøen

Legg inn av skilpaddaN287 » 28 aug 2004, 10:52

Boltene kan brukes om igjen så man ikke.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230

Brukeravatar
Øyvind
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 466
Registrert: 13 jun 2003, 01:00
Sted: Trondheim

Legg inn av Øyvind » 28 aug 2004, 11:08

Det er sånn jeg har oppfattet det også. Da får de holde tett for denne pakningen også, og etter den tid har jeg sikkert solgt bilen for lenge siden :)
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t

Brukeravatar
Trond N47
Overload!!!
Innlegg: 1292
Registrert: 04 apr 2003, 01:00
Medlemsnummer: 047
Sted: Trondheim

Legg inn av Trond N47 » 30 aug 2004, 12:21

Blir endel bolter når du kjører 8 sylindret biturbo...
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T

Brukeravatar
Øyvind
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 466
Registrert: 13 jun 2003, 01:00
Sted: Trondheim

Legg inn av Øyvind » 30 aug 2004, 12:45

Må vel bytte ut V8ern med bilde av toppen min meg to bøyde ventiler stikkende ut :-x ..........
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t

Svar