Service p? Saab Lillestr?m?
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
-
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: 126
- Navn: Børge Elle
- Sted: Oslo
satt og tenkte på akkurat samme typen jegKristian N70 skrev:Han gubben som sitter på delelageret på SAAB Ensjø er ikke akkurat noe kremeksempel på hvordan man oppfører seg mot kunder han heller gitt.
Svarer frekt og er tydelig plaget/amper over at du kom for å kjøpe noe.
Dette er noe SAAB burde ta tak i!!!!

Veldig trist å høre om bilen din Petter... håper det ordner seg på et bra vis..
Børge Elle N126
2003 9-3
1991 og900 prosjekt
1997 CSE 9000
EX
2006 9-5
2003 9-3
1991 og900 prosjekt
1997 CSE 9000
EX
2006 9-5
Problemet er vel at disse forskjellige merkeforhandlerene er mer interessert i å selge nye biler enn å hjelpe dem som har, i deres øyne, altfor gamle biler.
Kjenner igjen holdningen, men min erfaring er fra Aeroauto på Billingstad, Makan til uinteresserte karer! Jeg kunne enten få verkstedtime om 6 uker, eller så var det bare å finne ut av det selv...
Hadde forøvrig en Subaru inne for taksering samme sted nylig, men da sa jeg at jeg vurderte et innbytte av den. Topp service og takstmann på dagen.. Selv etter å ha ringt ettermiddagen dagen før jeg skulle ha taksten og utsatt det en dag var det noe problem.
Så her ser det ut som mye av forhandlerapparatet har en jobb å gjøre, kan ikke tenke meg annet enn at det er verdt det å yte litt ekstra service for å ta tilbake noe av det salget som nå går til Mekonomen og Biltema m.fl.
Kjenner igjen holdningen, men min erfaring er fra Aeroauto på Billingstad, Makan til uinteresserte karer! Jeg kunne enten få verkstedtime om 6 uker, eller så var det bare å finne ut av det selv...

Hadde forøvrig en Subaru inne for taksering samme sted nylig, men da sa jeg at jeg vurderte et innbytte av den. Topp service og takstmann på dagen.. Selv etter å ha ringt ettermiddagen dagen før jeg skulle ha taksten og utsatt det en dag var det noe problem.
Så her ser det ut som mye av forhandlerapparatet har en jobb å gjøre, kan ikke tenke meg annet enn at det er verdt det å yte litt ekstra service for å ta tilbake noe av det salget som nå går til Mekonomen og Biltema m.fl.
Saab 9000 CD '89 (x)
Ufrivillig og sansynligvis midlertidig uten Saab
Ufrivillig og sansynligvis midlertidig uten Saab
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Sted: Langhus
Service på Saab Lillestrøm?
I tillegg vil de fleste med gammel bil kjøpe nyere elller ny bil en gang?
Service og mersalg er totalt ukjent for mange!!!
Service og mersalg er totalt ukjent for mange!!!
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Morten S.
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N1507
- Navn: Morten Sølsnæs Strandmoe
- Bil: 2 x TT, V4, og900 og 9-3 SC
- Sted: Vestfold
- Kontakt:
Re: Service på Saab Lillestrøm?
Var ute for noe tilsvarende hos en nå ikke lenger SAAB forhandler i Vestfold. (Mon tro hvorforGuest skrev:Dette resulterte i en mail fra meg på 2 sider til en viss person hos Saab Norge om kundebehandling og bilbehandling ved SaabHuset Lillestrøm.
Og svar fikk jeg umiddelbart.
.

Har dere problemer med en forhandler av denne art som tydeligvis finnes på Lillestrøm - så ta kontakt med SAAB Norge. (Eller GM Norge som det vel nå heter....)
Jeg pleier også å presisere at dårlig arbeid/service blir "rapportert" blandt menigheten både her og i andre SAAB-forumer.
"Alt" fra totakt til turbo