Skavold skrev:Godt poeng. Skal se om jeg rekker å sjekke det før jeg drar på hytta i morra (med RAV4

).
Enkleste da er vel bare å ta ut kassetten og en plugg, og sette tennpluggen på kanten av kassetthuset, for å jorde den? Mener det var det kompisen fra NAF gjorde sist "Skavolds Lille Røde" stoppet sist.
Huff da, nå må du passe på så du ikke knekker kassetten!!
Du kan teste men da MÅ du ha plugger i alle coilene samt gjorde disse skikkelig! Med skikkelig så mener jeg at du virkelig snurrer en kabel med god jording rundt hver plugg, vet flere som bare har lagt pluggene mot jord for så å knekke kassetten.
En annen ting er at DI-kassettene strengt tatt ikke er glad i å stå på hodet..
Men altså, som skrevet til deg tidligere (kremt

) Du bør jo starte med pumpa, virker jo egentlig som du selv skriver i overskrifta som at du har problemer med bensintilførselen.. Du kan lett tvangskjøre pumpa med å ta ut sikringa for bensinpumpa så tar du en kabel fra plusspolen på batteriet til et av punktene der sikringen satt (synes å huske at det er høyre), da skal pumpa starte.. da kan du jo først lytte og høre om den høres normal ut og om den gjør det så kan du ta av bensinslangen på fuelrailen og måle hvor mye bensin som kommer ut på f.eks 15 sekunder.
Du kan jo også teste den fine søkefunksjonen oppe til venstre så slipper jeg å skrive denne beskrivelsa så ofte om hvordan man tvangskjører pumpa

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor