Dette er et spørsmål jeg har fått fra en venn, jeg ikke kan svare på selv. Dere får gi fornuftige svar;
"Drivleddet på høyre side må byttes, men jeg vet ikke om det er indre eller ytre som er gåent...
Har du noen erfraring med hvilket av de som bruker å gå eller noe?
Tenkte å bytte det selv, men må da ha delen før jeg begynner å skrue..."
Drivknute, OG900, 84.
Moderator: Moderatorer
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Drivknute, OG900, 84.
Sist redigert av Paradigm N558 den 08 nov 2005, 14:22, redigert 1 gang totalt.
- saabanders
- 1.2 bar
- Innlegg: 237
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Sted: Sogn& Fj.
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
-
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Det hjelper for de som skal svare på spørsmålet ditt om du skriver hvilken type bil det er, og900 er kjent for å ta knekken på de indre også.
OG: "Hjelp^^" er ikke særlig beskrivende på temaet ditt, tenk på det neste gang du poster, så er det lettere for andre å se hva du ønsker hjelp til.
OG: "Hjelp^^" er ikke særlig beskrivende på temaet ditt, tenk på det neste gang du poster, så er det lettere for andre å se hva du ønsker hjelp til.

-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Hehe, ok, my bad.Børre N17 skrev:Det hjelper for de som skal svare på spørsmålet ditt om du skriver hvilken type bil det er, og900 er kjent for å ta knekken på de indre også.
OG: "Hjelp^^" er ikke særlig beskrivende på temaet ditt, tenk på det neste gang du poster, så er det lettere for andre å se hva du ønsker hjelp til.
OG900, 84 modell, forgassermotor..
Topicen er endra

Sant.. menne.. mest sansynelig ytre.. men på min og900 som var det ene nålelageret BORTE på ventre stjerne:P så det ble et jæveli kast i akslingen:PBørre N17 skrev:Det hjelper for de som skal svare på spørsmålet ditt om du skriver hvilken type bil det er, og900 er kjent for å ta knekken på de indre også.
OG: "Hjelp^^" er ikke særlig beskrivende på temaet ditt, tenk på det neste gang du poster, så er det lettere for andre å se hva du ønsker hjelp til.
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]