Lurte på hvor mye innsprutdysene og besinpumpen på t-8 gir orginalt .
Og hva slags bensin trykk den går på .
info om dyser 900 t8
Moderator: Moderatorer
- ole anders
- 0.7 bar
- Innlegg: 118
- Registrert: 02 des 2003, 01:00
- Sted: Hønefoss
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Offtopic:
Dumt at det er samme deler på Volvo og Saab.. spesielt Volvo 240/740 da det er de styggeste bilene i verden...
Og det verste jeg har sett er en Volvo 760.. "flaggskipet" til Volvo... 2.8 V6 med emblem på panseret..
Ei jeg kjenner kjøpte seg en slik, bare feil på alt! Ingenting av det elektriske fungerer, og bilen gikk dårligere enn min gamle 900i... Og volvo lanserte den bilen i 1983 for å kompensere mot Saab 900 Turbo APC...
De lyktes ikke..
Derfor.. Saab-deler skal helst være Saab-deler, og ikke Volvo..
Dumt at det er samme deler på Volvo og Saab.. spesielt Volvo 240/740 da det er de styggeste bilene i verden...
Og det verste jeg har sett er en Volvo 760.. "flaggskipet" til Volvo... 2.8 V6 med emblem på panseret..
Ei jeg kjenner kjøpte seg en slik, bare feil på alt! Ingenting av det elektriske fungerer, og bilen gikk dårligere enn min gamle 900i... Og volvo lanserte den bilen i 1983 for å kompensere mot Saab 900 Turbo APC...
De lyktes ikke..
Derfor.. Saab-deler skal helst være Saab-deler, og ikke Volvo..
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
K-jetronic satt inte på 760.
Det satt på 160 och 260...
Raka sexor det.
V6:an kom från ett samarbete med Peugot ocj Renault, kallas för PRV.
Ingen bra motor det...
Men den går att modda så den blir hållbar...
Fast jag håller mig till min B235R motor, jag... hehe
Mvh Anders
Det satt på 160 och 260...
Raka sexor det.
V6:an kom från ett samarbete med Peugot ocj Renault, kallas för PRV.
Ingen bra motor det...
Men den går att modda så den blir hållbar...
Fast jag håller mig till min B235R motor, jag... hehe
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

-
- Overload!!!
- Innlegg: 1749
- Registrert: 23 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
hva med å måle da:P det er jo 10 ganger lettere... så har du NØYAKTIG data på DIN bil..
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund