Kjøp deg gode gåsko og plaster mot gnagesår.

Moderator: Moderatorer
Står i det første brevet jeg fikk at det er kalibrert i henhold til noen regler.Johan N828 skrev:Krev og få sjekket at speedometeret dems var kalibrert. Feks en Nissan X-Trail viser opp til 15 for myeParADigM N558 skrev:de har ikke lasermåling av meg...
ingen tekniske bevis i det heletatt faktisk...
Ber ingen av dere om å synnes synd på meg.colombo skrev:Sorry paradigm, du har ingen videre krav på sympati. Du har innrømmet å ha kjørt langt over fartsgrensen, samt at du langt på vei innrømmer kappkjøring. Rett og slett uakseptabel kjøring, uansett hvor urettferdig det måtte føles.
Ta straffen og se fremover.
ParADigM N558 skrev:Ber ingen av dere om å synnes synd på meg.colombo skrev:Sorry paradigm, du har ingen videre krav på sympati. Du har innrømmet å ha kjørt langt over fartsgrensen, samt at du langt på vei innrømmer kappkjøring. Rett og slett uakseptabel kjøring, uansett hvor urettferdig det måtte føles.
Ta straffen og se fremover.
ParADigM N558 skrev:Ønskelig at Saab-miljøet krysser fingrene for meg.
Advokaten er herved satt på saken, han skal framskynde prossessen sier han. Det blir å koste meg, men jeg har nok penger for tida...Stefan92CSE skrev:Dette er da typisk politi oppførsel, eg hadde gjort det eg kunne for å slippe mest mulig straff.
Men det kommer da helt ann på, Hvor mye penger du er villig til å bruke på det.
Ønsker deg ihvertfall lykke til med saken.