Fordømte idio.. **##~
Moderator: Moderatorer
Tror jeg skal si opp glass mester jobben min i lillehammer jeg å flytte oppover til trondheim
Virket som god butikk å drive firma der
Men hvorfor så trege med å komme å reparere?? Er da ikke noe problem å skjøte glass eller akryl!!! Dårlige glassmestere altså....På lillehammer tar det max 25min...Uansett størelse 
Saab 9000CS 2,3T 92mod
VW Golf 1,8 90mod
Opel Omega 2,0i 93mod
VW Golf 1,8 90mod
Opel Omega 2,0i 93mod
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
Er på ferie i Sverige med hele familien og i går så var vi på liseberg. Da vi kom tilbake var begge vinduene i den bakre døra knust og de hadde forsøkt å trykke inn hundegrinda til bagasjerommet der all bagasjen og laptoppen min lå. Heldigvis er mazdaen til modern og fadern utstyrt med dobbeltlåslunksjon sånn at de fikk ikke opp låseknappen etter å ha knust ruta. Utrolig nok så hadde de da ikke tatt noe, men er jo i grunn nok pes med to knuste ruter 40 mil hjemmefra
Også så mye glass
HELE baksetet var dekket med glasskår, i tillegg lå det noe i framsetene. Så kan bare forestille meg hvor mye glass det blir av et butikkvindu.
Men fant en rutefikser i Halmstad som ringte og bestilte ruter med ekspress over natt til oss så blir nye ruter i morra
Bilen er i tillegg en mazda premacy så er ikke akkurat veldig mange av de (heldigvis). Men var noen ruter på lager!
Det morsomme var jo i grunn at det stod en gammal SAAB 9000 ved siden av, men de tok mazdaen i stedet
Skulle jo tro at SAAB'en kanskje hadde vært lettere å få opp...
HELE baksetet var dekket med glasskår, i tillegg lå det noe i framsetene. Så kan bare forestille meg hvor mye glass det blir av et butikkvindu.
Men fant en rutefikser i Halmstad som ringte og bestilte ruter med ekspress over natt til oss så blir nye ruter i morra
Det morsomme var jo i grunn at det stod en gammal SAAB 9000 ved siden av, men de tok mazdaen i stedet
2012 VW Sharan 4 - motion
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99