Tectyl behandling
Moderator: Moderatorer
Tectyl behandling
Skal understellsbehandle min 1985 900 Aero, hvilket tectyl merke er å anbefale evt. firma? Er det noen merker man bør unngå?
- Bent N208
- Overload!!!
- Innlegg: 1807
- Registrert: 07 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
Kampen Antirust
Ring Kampen antirust.( Oslo / ensjø )TH skrev:Hva ligger prisene på hvis du leverer kjerra til noen som driver med rustbehandling da? Er noe klin å drive på med, og noe herk å få av alle plastdeksel osv.
Dette firmaet har vel blitt et begrep når det gjelder understells behandling.
Mvh
Bent
Close to your saab,closer to you with Speedparts
- Lars E. N378
- 2.0 bar
- Innlegg: 838
- Registrert: 16 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 378
- Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
- Sted: Trøndelag
legg deg under bilen, vask, slip, puss og børst, smør på biltema antirust stoff, før du maler over med arcanol et par-tre strøk... så bare å skyller du av understellet en gang i ny og ne, så blir det garantert ikke verre, om du ikke allerede har STORE eksisterende problemer med rust.
2000 Saab 9-5 2,3t
1995 Saab 900 SET - X
1995 Saab 900 SET - X
- Morten S.
- MAX BOOST
- Innlegg: 2028
- Registrert: 20 mar 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N1507
- Navn: Morten Sølsnæs Strandmoe
- Bil: 2 x TT, V4, og900 og 9-3 SC
- Sted: Vestfold
- Kontakt:
Hvor i landet bor du?
Ved Åsgårdstrand i Vestfold er det ett firma som sprøyter på varm olje.
Dette trenger inn mellom sprekker som lett oppstår i gammel tectyl.
Før behandlingen blåser de hele understellet på bilen med varm trykkluft.
Dermed blir det heller ingen fuktighet. De fleste tectyleringsfirmaene bruker høytrykksspyling, og dette setter store krav til tørkeprosessen.
se http://www.vestfoldantirust.no/
Ved Åsgårdstrand i Vestfold er det ett firma som sprøyter på varm olje.
Dette trenger inn mellom sprekker som lett oppstår i gammel tectyl.
Før behandlingen blåser de hele understellet på bilen med varm trykkluft.
Dermed blir det heller ingen fuktighet. De fleste tectyleringsfirmaene bruker høytrykksspyling, og dette setter store krav til tørkeprosessen.
se http://www.vestfoldantirust.no/
"Alt" fra totakt til turbo